۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۷۳۳۰۳۲
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تظاهرات ضد نتانیاهو در رژیم صهیونیستی بیانگر صدور انقلاب اسلامی است

تظاهرات ضد نتانیاهو در رژیم صهیونیستی بیانگر صدور انقلاب اسلامی است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو دراسرائیل و راهپیمایی جهانی روز قدس بیانگر صدور انقلاب اسلامی و هدرنرفتن خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید حمید رضا طائفه خبازی، گفت: خون شهدا مردم جهان را بیدار کرده است و این بیداری مقدمه ظهور است.

وی افزود: مادران شهدا فرزندانی را در دامان خود تربیت و پرورش دادند که خداوند مشتری آن‌ها بود و خداوند بهترین مشتری فرزندان صالح است و آن‌ها را به بالاترین قیمت خریداری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه خداوند به خانواده شهدا نظر کرده است، اظهار داشت: امروز تظاهرات گسترده بر علیه نتانیاهو دراسرائیل و راهپیمایی جهانی روز قدس بیانگر صدور انقلاب اسلامی و هدرنرفتن خون شهدا است.

به گفته وی خون شهدا امروز سبب بیداری جهانی شده است و این بیداری جهانی سرآغاز و مقدمه ظهور منجی عالم بشریت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه شهدا در رجعت برای یاری و کمک به امام زمان (عج) بر می‌گردند، افزود: شهید ابراهیم هادی که در سال ۶۱ شهید شده را در خواب می‌بینند و می‌گوید من مشاور حاج قاسم هستم که در سال ۹۹ شهید شده است.

وی یادآور شد: شهید ابراهیم هادی در خواب به مادرخود گفته در آسمان چهارم منتظر ظهور امام زمان(عج) هستیم تا برای کمک به امام زمان(عج) برگردیم.

لازم به ذکر است، شهید حمید رضا طائفه خبازی که در یگان کماندویی عضویت داشت در سن ۲۱ سالگی در مبارزه با اشرار در کردستان به شهادت رسید، نسل شهید حمید رضا طائفه خبازی نانوا هستند و در حال حاضر نیز یک باب مغازه نانوایی دارند و به نیازمندان و محرومان شهرستان نان رایگان داده می‌شود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات