۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۷۳۲۹۴۵
نماینده ولی فقیه در کاشان:

انقلاب اسلامی استمرار غدیر و ولایت امیرمؤمنان است

انقلاب اسلامی استمرار غدیر و ولایت امیرمؤمنان است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی انقلاب اسلامی را استمرار غدیر و ولایت امیرمومنان(ع) دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی حکومت اسلام ناب محمدی را دوباره احیا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی سه شنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد محمد رسول الله، گفت: انقلاب اسلامی استمرار غدیر و استمرار ولایت امیرمومنان(ع) است.

وی افزود: در طول ۲۵۰ سال حضور ائمه (ع) حکومت اسلامی تنها برای مدت ۱۰ سال در مدینه، چهار سال و نیم در کوفه و ۶ ماه هم توسط امام حسن(ع) تشکیل شد و بقیه همه حکومت طاغوت بود، اما پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در ۲۲ بهمن حکومت اسلام ناب محمدی(ص) را دوباره احیا کرد.

به گفته وی ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ملت بزرگ ایران اسلامی با ایثار و شهادت و به رهبری امام خمینی(ره) مسیر منحرف شده ولایت را بار دیگر در مسیر اصلی خودش قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران طی ۴۴ سال گذشته در برابر همه تهدید‌ها و تحریم‌های دشمن مقاومت کرد، اظهار داشت: ملت ایران، خانواده شهدا، و جانبازان و ایثارگران بعد از ۴۴ سال هنوز با روحیه مضاعف خود از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند تا پرچمی را که برافزاشته اند به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه یکی حلقوات ظهور فتح قدس است و آزاد کننده قدس مردم قم هستند، افزود: منظور از قم یعنی خط  اصیل تشییع و اسرائیل غاصب بعنوان کانون اصلی ظلم در قدس است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان یک شکایت اجتماعی بر علیه کانون ظلم و رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل نام برد و گفت: روز جهانی قدس روز معرفی کانون ظلم به جهانیان است.

به گفته وی فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا مردم ایران و جهان، در روزجهانی قدس در واقع همان اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات