۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۷۲۷۴۱۰
مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور خبر داد؛

توزیع جهیزیه میان نوعروسان نیازمند

توزیع جهیزیه میان نوعروسان نیازمند
مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور از توزیع جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فاطمه چوپانی با اشاره به فعالیت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اظهار کرد: این مجموعه از سال 80 با اخذ مجوز از وزارت کشور فعالیت خود را در مشهد آغاز کرد و در این مدت اقدامات خوبی را در ارتباط با فقرزدایی و محرومیت‌زدایی انجام داده است.

وی با اشاره به اهداف این مجموعه در قالب کمک به ایتام، زنان سرپرست خانوار، اشتغال‌زایی و کمک به معلولان و جانبازان زیر 10 درصد گفت: با گذشت نزدیک به 21 سال از تاسیس این مجموعه 950 نمایندگی و شعبه در سراسر کشور راه‌اندازی شده است و 12 هزار پرسنل در این مجموعه فعالیت دارند که همگی از بانوان هستند.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور با اشاره به اینکه یک میلیون و 320 هزار نیکوکار با این مجموعه فعالیت دارند، ادامه داد: پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی، کمک به بیماران صعب‌العلاج بخش دیگری از خدمات این مجموعه است علاوه بر اینکه 12 هزار پزشک نیز به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

چوپانی اضافه کرد: در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و روز شنبه 24 دی ماه، 313 سری کمک جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این مجموعه توزیع خواهد شد که این جهیزیه‌ها به صورت نمادین از میدان آزادی، میدان انقلاب و میدان پاستور حرکت و در ادامه در اختیار نوعروسان تحت پوشش در مناطق محروم قرار می‌گیرد.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور ادامه داد: همچنین همزمان با 29 بهمن‌ماه مبعث حضرت رسول اکرم(ص) 500 سری جهیزیه به ارزش هر کدام 10 میلیون تومان در اختیار نوعروسان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تا به امروز 105 هزار زوج با کمک‌های این مجموعه به خانه بخت رفته‌اند.

مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور تصریح کرد: همزمان با 29 بهمن ماه نیز بسته‌های معیشتی در اختیار مددجویان این مجموعه در مناطق کم‌برخوردار توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات