۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۲۶۹۶۷
نماینده ولی فقیه در کاشان:

علم و هنر یک امتیاز است/ نخبگان فرهنگی نباید فراموش شوند

علم و هنر یک امتیاز است/ نخبگان فرهنگی نباید فراموش شوند
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر تکریم نخبگان فرهنگی گفت: تکریم یکی از وظایف ایمانی است و هنرمندان شایسته تکریم هستند و نباید فراموش شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در دیدار با رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به اینکه امام راحل و رهبرمعظم انقلاب برای ظهور هدف گذاری دارند، گفت: همه باید دغدغه ظهور را داشته باشیم چرا که جامعه در حال پیش روی به سمت ظهور است.

وی تشکیل حکومت اسلامی، بیداری اسلامی کشور‌های اسلامی و بیداری عدالت طلبان دنیا را از اهداف سه گانه امام خمینی(ره) دانست و افرود: امام راحل می‌فرماید، تحقق مرحله سوم مقدمه ظهور را فراهم خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید هدف را که رسیدن به قله ظهور است فراموش کنند، اظهار داشت: هدف گذاری امام راحل، رهبری و جمهوری اسلامی ظهور است و همه ما امروز در حال حرکت به سمت قله ظهور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در ادامه تأثیر گذاری فعالیت‌های هنری و کانون‌های فرهنگی بر جامعه را حائز اهمیت دانست و افزود: فعالیت‌های هنری و کانون‌های فرهنگی برای فعالیت خود نیازمند ترسیم چشم انداز هستند.

وی به لزوم ارتباط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با کانون‌های فرهنگی و مطالبه گری از آن‌ها اشاره کرد و ابراز داشت: ارشاد اسلامی باید با کانون‌های فرهنگی ارتباط داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان علم و هنر را یک امتیاز دانست و با تأکید برتکریم نخبگان فرهنگی گفت: تکریم یکی از وظایف ایمانی است و هنرمندان همه رشته‌های شایسته تکریم هستند و نباید فراموش شوند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی هنر را دمیدن روح تعهد به کالبد و جسم انسان‌ها دانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا رذائل را از خود دور و فضائل را در خود حاکم کنیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات