۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۷۲۶۹۵۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

حاج قاسم مرزبان ثغور و علامه مصباح مرزبان عقاید اسلامی بودند

حاج قاسم مرزبان ثغور و علامه مصباح مرزبان عقاید اسلامی بودند
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: حاج قاسم مرزبان ثغور اسلامی در بلاد و آیت الله مصباح یزدی مرزبان عقاید اسلامی بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در مراسم سالگرد آیت الله مصباح یزدی وحاج قاسم که در مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی برگزار شد، گفت: خداوند در آیه دوم سوره بقره می‌فرماید، نخستین ویژگی اهل تقوا ایمان به غیب است.

وی با اشاره به این اعتقاد حاج قاسم که مهمترین شرط عاقبت به خیری ارتباط با رهبر معظم انقلاب است، افزود: حاج قاسم می‌گوید، من به اقتضای فعالیتم در سپاه قدس با همه علمای ایران، عراق، لبنان و کشور‌های اسلامی و مراجع تقلید ارتباط دارم و دیدار دارم و خودم برای مرجعیت آن‌ها تبلیغ می‌کنم، اما بدانید فاصله رهبر معظم انقلاب با مراجع عظام فاصله زمین تا آسمان است.

نماینده ولی فقیه در کاشان از اعتقاد راسخ حاج قاسم به غیب به عنوان یکی از ویژگی‌هایی ایشان نام برد و افزود: حاج قاسم از این ویژگی در شرایط بسیار سخت جنگ ۳۳ روزه با اسرائیل برای پیروزی بر دشمن استفاده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به تکیه گاهی به نام کهف حصین در مشکلات، اظهار داشت: امام زمان(عج) به همه توجه دارد و در هر شرایطی نباید از غافل شد.

وی با بیان اینکه امام زمان می‌فرماید برای ظهور حتی با یک سنگ و تیر آماده شود، افزود: این تیر ضمن اینکه می‌تواند موشک سوم خرداد باشد که به فرمان خدا پهباد گران قیمت گلوبال آمریکایی را ساقط کرد، می‌تواند درس‌های اصول عقاید و فقه و تفسیر باشد که سربازان امام زمان(عج) با آن شبهات را از ذهن جوانان دور می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مصباح با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی مانع پیاده شدن دمکراسی آمریکایی در ایران بود، یادآور شد: یکی از مقامات سازمان جاسوسی آمریکا اعلام کرد یک نفر اجازه نمی‌دهد ما در ایران دموکراسی آمریکایی را پیاده کنیم، آن یک نفر آیت آلله مصباح یزدی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی از حاج قاسم به عنوان مرزبان ثغور اسلامی در بلاد و از آیت الله مصباح یزدی به عنوان مرزبان عقاید اسلامی نام برد و تأکید کرد: مرز‌های ثغور اسلامی در بلاد و مرز‌های عقاید اسلامی هر دو مهم است و حاج قاسم و آیت الله مصباح یزدی هردو سرباز امام زمان بودند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات