۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۷۲۶۶۰۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

ملت با بصیرت ایران در ۹ دی با حضور میلیونی خود در صحنه بساط فتنه را جمع کرد

ملت با بصیرت ایران در ۹ دی با حضور میلیونی خود در صحنه بساط فتنه را جمع کرد
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ملت با بصیرت ایران در ۸ و ۹ دی ماه ۸۸ با حضور میلیونی و به موقع خود در صحنه بساط فتنه ۸ ماهه را جمع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت یوم الله نهم دی ماه، گفت: نهم دیماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت ملت عظیم الشان ایران نامگذاری شده است.

به گفته وی بصیرت یک واژه قرآنی در سوره مبارکه یوسف است که پیامبراکرم(ص) دعوت خود را به عنوان دعوت با بصیرت اعلام کرد.

به گفته وی غفلت برخی از عناصر داخلی سبب شد تا آن‌ها در غبار فتنه، قدرت تشخیص دوست از دشمن را نداشته باشند و دشمنان خارجی نظام را در فتنه ۸۸ همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان یادآور شد: دشمن در فتنه ۸۸ با حمله به خیمه‌های عزا و موکب‌های عزاداری امام حسین(ع) با سردادن شعار‌های ساختارشکنانه ماهیت خود را به ملت ایران نشان دادند.

وی ادامه داد: زمانی که دشمن درفتنه ۸۸ موکب‌های عزداری امام حسین و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به آتش کشید و اصل ولایت فقیه را هدف قرار داد، مردم متوجه شدند بحث بر سر دو جناح سیاسی برای حمایت از کاندید‌های انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه زدن اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: ملت با بصیرت ایران در ۸ و ۹ دی ماه ۸۸ با حضور میلیونی و به موقع خود در صحنه فتنه ۸ ماهه را در نطفه خفه و نقشه دشمن نقش برآب کردند.

به گفته وی دشمن برای فتنه ۸۸ بیش از یک دهه انواع نقشه‌ها و توطئه‌ها را طراحی کرده بود، اما همه نقش‌های دشمن با حضور ملت با بصیرت ایران در صحنه خنثی و نقش بر آب و بساط فتنه برچیده شد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
اگر مردم آگاهی لازم را نداشته باشند نمی توانند رسالت و مسئولیت خود را به درستی انجام دهند
0
0