۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۲۱۲۳۶
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

به اقشار ضعیف جامعه توجه شود/ ضرورت رفع مشکل بیکاری

به اقشار ضعیف جامعه توجه شود/ ضرورت رفع مشکل بیکاری
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی فعال کردن واحدهای تولیدی و صنایع موجود در لرستان را نماد بهره‌وری خواند و گفت: این اقدام لازمه رونق اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، ظهر امروز در نشست شورای اداری لرستان که با حضور رییس سازمان بهره وری برگزار شد، گفت: شایسته سالاری در حوزه بهره‌وری در اولویت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت استفاده از افراد دانا و توانا در عرصه های مختلف برای کمک به رشد و توسعه، افزود: استفاده از افراد توانا، پیشرفت و توسعه را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استان لرستان جزء پنج استان پر بارش کشور است اما در زمستان سیل و در تابستان خشکسالی وجود دارد، گفت: تجهیز شبکه آبیاری و مدیریت آب در این استان ضروری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای فرزندان اقشار مختلف جامعه عنوان کرد: توجه به اقشار کم‌درآمد و بدون درآمد ضروری است.

وی با بیان اینکه فعال کردن واحدهای تولیدی و صنایع موجود لرستان نماد بهره‌وری است، خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد اشتغال جوانان تلاش شود چراکه برطرف کردن مشکل بیکاری کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات