۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۱۸۹۰۷
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان

ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، بر ضرورت ایجاد اشتغال برای جوانان تأکید کرد و گفت: توجه به ظرفیت های لرستان لازمه کمک به رونق اشتغال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مدیریت و انقلابی‌گری کمیته امداد همواره رو به رشد است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: کمیته امداد جامعه هدف تعریف شده دارد و در کمک به امور فرهنگی، معیشتی، تحصیلات و اشتغال محرومان، ایفای نقش دارد.

وی بر ضرورت توجه و کمک به توسعه استان لرستان تأکید کرد و گفت: استان ما نیازمند توجه ویژه مرکز نشینان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اشتغال زایی را نیاز استان خواند و افزود: اولویت بندی اشتعال‌زایی لرستان در حوزه صنعت سنگ و صنایع تبدیلی ضروری است.

وی به ظرفیت های استان در حوزه کشاورزی و محصولات باغی اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه کشاورزی در رونق اشتغال مؤثر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی وجود ۲۸ درصد سنگ‌های تزیینی کشور و سه درصد سنگ‌های تزیینی دنیا در لرستان را از دیگر ظرفیت ها خواند و گفت: بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در استان موثر است.

وی به اهمیت و نقش اشتغال زایی برای رفع مشکلات اشاره و خاطرنشان کرد: براساس افزایش نرخ اشتغال می‌توان به ازدواج و فرزندآوری جوانان نیز کمک کرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات