۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۷۱۴۹۶۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

جهاد تبیین نقطه مقابل جنگ شناختی دشمن است

جهاد تبیین نقطه مقابل جنگ شناختی دشمن است
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر مقابله با جنگ شناختی، گفت: جهاد تبیین نقطه مقابل جنگ شناختی دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جمع رؤسای دانشگاه‌های کاشان دین اسلام را کاملترین دین دانست و گفت: اسلام این ظرفیت را دارد که ۱۴۰۰ سال قبل مدینه النبی را اداره کرد و امروز در قرن بیست و یکم دنیا را اداره کند.

وی افزود: دین اسلام از ۱۴۰۰ سال قبل نیست و ظرفیت جهانی دارد و می‌تواند دنیا را با اقتدار و قدرت اداره کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به شخصیت ممتاز و برجسته رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: باید به تدابیر ایشان اعتماد و به فرمایشاتشان توجه داشته باشیم؛ بنده حکم چهار خطی رهبر معظم انقلاب برای خود را بهترین راهکار حل مشکلات مردم شهرستان می‌دانم.

وی با اشاره به اینکه با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر مقابله با جنگ شناختی، گفت: جهاد تبیین دقیقا نقطه مقابل جنگ شناختی دشمن است.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم داشتن غیرت دینی تأکید کرد و با بیان اینکه احکام اسلام باید برای ما مهم تر از هرچیز دیگری باشد، اظهار داشت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا غیرت دینی را در جامعه اسلامی ایران کم رنگ کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر اینکه دین باید دراولویت نخست ما قرار داشته باشد، گفت: امروز نباید گذاشت حکم خدا روی زمین بماند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم استفاده از گروه مشاوران خانم و آقای حوزوی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: انجام مشاوره برای بسیاری از افراد امیدآفرین بوده است.

به گفته وی واکسینه کردن محیط دانشگاه و مراکز علمی سبب حفظ ایمان افراد در بدترین محیط و بدترین شرایط خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری رهبرمعظم انقلاب برای رسیدن به ظهور امام زمان(عج) است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب از جنگ اوکراین به عنوان یک پیچ تاریخی نام برد و آن را یک جنگ معمولی ندانست و افسران این پیج را دانشجویانی دانست که تکیه گاه آن‌ها آیت الله مصباح و حوزه است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات