۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۷۵۷۴۴۴
به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛

اختتامیه نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر» در مشهدمقدس برگزار می‌شود

اختتامیه نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر» در مشهدمقدس برگزار می‌شود
در آستانه میلاد باسعادت حضرت رضا(ع)، اختتامیه نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر» توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و با همکاری دانشگاه هنر ایران در مشهدمقدس برگزار می‌شود.
 
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان، آیین پایانی این جشنواره با حضور جمعی از مدیران و مسئولان کشور و آستان قدس رضوی با معرفی و تقدیر از برگزیدگان آن، شنبه 29 اردیبهشت 1403 از ساعت 17، در تالار ضیافت فیروزه هتل «قصر الضیافه قدس» واقع در دوربرگردان خیابان شیرازی حرم مطهر رضوی برپا خواهد شد. 
همچنین آثار راه‌یافته به اولین دوره جشنواره گنجینه مهر در حاشیه برگزاری اختتامیه آن در طبقه مثبت یک هتل قصر الضیافه قدس مشهد در معرض نمایش گذاشته می‌شود. 
این جشنواره در راستای کشف استعدادها، محصولات و ایده‌ها با توجه به گنجینه عظیم هنری در آستان قدس رضوی با موضوع «هویت‌بخشی به اسباب زندگی با الهام از نمادهای رضوی» در چهار بخش؛ «نقشی برای زندگی»، «در جست‌وجوی هویت»، «محصولات هنری» و «طرح و ایده» برگزار شد. 
شایان ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برنامه‌های متنوع ادبی و هنری با محوریت «مکتب هنر رضوی» در طول سال به ویژه مناسبت‌های ملی و مذهبی اجرا می‌کند./933/

جواد رستمی
ارسال نظرات