۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۱۴۸۹۲

واکنش نماینده ولی فقیه در کاشان نسبت به رجز‌خوانی های بایدن علیه ایران

واکنش نماینده ولی فقیه در کاشان نسبت به رجز‌خوانی های بایدن علیه ایران
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی به رجزخوانی بایدن و طرح دفاع هوایی یکپارچه علیه ایران واکنش نشان داد و گفت: رجز‌های بایدن توهمی بیشتر نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان گفت: امروز شیشه عمر رژیم صهیونیستی و کشور جعلی اسرائیل در دستان قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: به اعتراف نخست وزیر اسرائیل، این کشور از خشکی در محاصره قرار دارد و تنها یک راه دسترسی به دریای سرخ بیشتر ندارد که آنجا نیز نیرو‌های ایرانی و انصارالله یمن دیده شده اند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به رجزخوانی بایدن رئیس جمهور آمریکا در سفر به خاورمیانه و طرح دفاع هوایی یکپارچه علیه ایران واکنش نشان داد و گفت: رجز‌های بایدن توهمی بیشتر نیست.

وی افزود: سیستم پدافندی و دفاعی اسرائیل و کشور‌های هم پیمان او در منطقه در مقابل پرواز همزمان هزاران پهباد و شلیک هزاران موشک‌های پیشرفته کروز و جنگ الکترونیکی گسترده جمهوری اسلامی توان مقابله ندارد و ناتوان است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی به برخی دلائل ترورنخست وزیر ژاپن اشاره کرد و یادآور شد: رهبر معظم انقلاب خطاب به نخست وزیر ژاپن گفت، ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم، اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور آمریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

وی همچنین از حضور غرورآفرین مردم کاشان در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب تقدیر و تجلیل کرد و افزود: حضور مردم کاشان در اجتماعات متعدد هفته عفاف و حجاب قابل تحسین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: برای اینکه چادر و حجاب به سر بانوان ایرانی ماندگار باشد، هزاران نفر در مسجد گوهر مشهد به دست رژیم رضاخانی به شهادت رسیدند که یکی از آن شهدا، شهیده «سیده محترم بانو سادات قاضیان فینی» تنها شهیده حجاب کاشان و استان اصفهان است.

وی از چادر به عنوان حجاب بانوان و مهمترین ابزار امر به معروف و نهی از منکر نام برد و افزود: بانوانی که قصد بوسیدن تبرکی عبای آیت الله صافی را داشتند، ایشان خطاب به آن‌ها می‌فرماید، چادر شما از عبای من مقدس‌تر است، چرا که چادر شما امر به معروف و نهی از منکر است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تبریک میلاد به سعادت امام هادی(ع) گفت: امام هادی(ع) مظهر رحمت رحمانی و رحمت رحیمی است و در شب روز ولادت این امام همام هم حاجت مادی و هم حاجت معنوی بخواهید.

وی با اشاره به اینکه امروز همه ما تحت ولایت امام هادی(ع) هستیم، افزود: رحمت رحیمیه امام هادی(ع) شامل حال پیروان آن حضرت است باید از ایشان درخواست رحمت رحیمیه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: زیارت جامعه کبیره و زیارت غدیریه دو یادگار برجای مانده از امام هادی(ع) است.

وی از زیارت غدیریه امام هادی(ع) به عنوان گران قیمت‌ترین زیارت‌ها نام برد و افزود: زیارت جامعه کیبره نیز از زیارت‌های سفارش شده امام زمان(عج) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان دعای جامعه کبیره را یک دوره امام شناسی و دعای زیارت غدیریه را یک دوره امیرمومنان(ع) شناسی دانست و ابراز امیدواری نسبت به تکریم سادات در روز عید غدیرخم به عنوان یک حسنه بزرگ اهتمام ویژه داشته باشیم./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات