۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۷۱۴۹۶۳
نماینده ولی فقیه در کاشان:

شرکت‌های دانش بنیان گوهرهای ناشناخته ای برای تحقق شعار سال هستند

شرکت‌های دانش بنیان گوهرهای ناشناخته ای برای تحقق شعار سال هستند
اصفهان - حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان گوهر‌های ناشناخته‌ای برای رونق اقتصادی و تحقق شعار سال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در جمع کارکنان شرکت‌های دانش بنیان کاشان، گفت: کار شرکت‌های دانش بنیان که در راستای تولید، اشتغالزایی و توسعه اقتصادی فعالیت دارند بسیارحائز اهمیت است.

وی بر لزوم ارتقای کیفیت تولیدات و محصولات شرکت‌های دانش بنیان تأکید کرد وافزود: شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان برای رونق اقتصادی است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان گوهر‌های ناشناخته‌ای برای رونق اقتصادی و تحقق شعار سال هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تأکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اظهار داشت: مسؤولان ادارات شهرستان از محصولات این شرکت‌ها را که توسط کارشناسان ومتخصصان دانشگاه و از روی علم وتجربه تولید می‌شوند حمایت کنند.

وی همچنین به لزوم هم افزایی بین زنجیره علم و صنعت و تولید اشاره کرد و افزود: اعتماد سازی برای خرید تولیدات باید در مجموعه وجود داشته باشد تا این چرخه تولید بیشتر رونق وتوسعه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به مشکلات تامین مالی برخی شرکت‌ها برای ادامه فعالیت و تولیدات خود درسطح انبوه از بانک‌ها خواست تا روند ارائه تسهیلات را برای شرکت‌ها تسهیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همت برای انجام کار در شرکت‌ها حائز اهمیت دانست و با اشاره به این فرمایش امیرمومنان(ع) که ارزش هر شخص به اندازه همت او است، گفت: باید تلاش کنید تا کشور‌های جهان به محصولات شما نیاز داشته باشند و تولیدات خود را به خارج از کشور صادر کنید.

وی تقوا، توسل و امداد از اهل بیت (ع) را رمز موفقیت درامور دانست و افزود: احمدی روشن‌ها و فخری زاده‌ها باید الگو تولید کنندگان بوده و برای رسیدن به موفقیت، تدین و تخصص را در کنارهم به کار بگیرید تا موفق باشید.

لازم به ذکر است، در پارک علم و فناوری غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه کاشان بیش از ۳۰ شرکت در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات