۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۷۰۵۲۵۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تولید و اشتغال کلید حل مشکلات است

تولید و اشتغال کلید حل مشکلات است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تولید و اشتغال را راه حل رفع مشکلات بیان کرد و گفت: با ایجاد صنایع تبدیلی و بازگرداندن کارخانه های تعطیل به چرخه تولید به اشتغال کمک کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با تبریک آغاز سال نو بیان داشت: آغاز هر سال نو با خرمی و سرسبزی در طبیعت آغاز می‌شود و شایسته است همه ما آن را با رشد، ترقی و پایبندی به ارزش‌های اخلاقی و اسلامی همراه کنیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان افزود: باقی مانده ماه شعبان و ماه مبارک رمضان در فصل بهار واقع شده است، فرصت ارزشمندی برای رشد و تعالی معنوی است و با خداوند متعال عهد ببندیم که بر احکام اسلام پایبند و دین اسلام را یاری کنیم که سبب تسریع در ظهور حضور حضرت، ولی عصر (عج) خواهد شد.

وی با بیان اینکه سالی که سپری شد، برای مردم سالی سخت و دشوار، اما همراه با سربلندی و پیروزی در مقابل تحریم‌های دشمن، پیروزی در همگرایی بود، عنوان داشت: رسیدگی به نیازمندان با کمک‌های مؤمنانه، احسان و همدلی که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کردند در استان ما ستودنی بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: حضور خیرین با وجود کرونا سبب کاهش آلام و رنج‌ها گردید، به واسطه مشارکتی که در کمک‌های مؤمنانه، احسان و همدلی به میان آوردند تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به وجود مشکلات در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی و معیشتی اشاره و اظهار کرد: اگر در سال‌های گذشته به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب عمل می‌شد ما شاهد این همه دشواری برای مردم نبودیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با اشاره به شرکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ و اینکه به تحول امور رأی دادند، گفت: استان ما نیازمند تحول همراه با جهش است این تحول و همکاری با تلاش و هماهنگی قوای سه گانه در استان ما به وقوع خواهد پیوست هر تغییر و جهش در استان به وقوع بپیوندد باید به واسطه مردم و پیروانش شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه لازم است همه امکانات مادی و معنوی برای رشد و پیشرفت همه جانبه استان باهم تجمیع شوند، گفت: بهره مندی از نیروی انسانی متعهد، متدین، با نشاط  و دانا که خود را وقف خدمت به مردم کنند به همراه بهره گیری از تجارب افزاد توانمند لازمه قسمتی از پیشرفت در استان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: قسمت دیگر پیشرفت در استان واسطه بهره گیری از اعتبارات ملی و استانی است و بهره مندی از بخش خصوصی سرمایه گذاران، بانک ها، اعتبارات ملی و دولتی باید همه فراهم شود تا تحول همراه با جهش واقع شود.

وی با بیان اینکه برای گشایش در زندگی مردم باید به دو مؤلفه تولید و اشتغال توجه شود، گفت: کار‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته در زندگی مردم محسوس نبود و باید  صنایع و کارگاه‌های راکد در استان به کار بیفتند تا اثرش در زندگی مردم مشاهده شود.

امام جمعه خرم آباد اظهارداشت: اگر تولید با تمام ظرفیت آغاز شود کارگاه‌ها و کارخانه‌های تعطیل شده به کار بیفتند و صنایع تعطیل شده به تولید بر گردد، سد‌ها تکمیل، صنایع تبدیلی ایجاد و مصوبات سفر رئیس جمهور محقق شود مشکلات کمتر و فشار حداکثری از بین می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تصریح کرد: در سایه عدالت خواهی و به دور از تبعیض باید لرستان را به کارگاه سازندگی تبدیل کنیم و در سایه روحیه خودباوری و کار و همت جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات گام برداریم. /۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات