۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۰۴۹۹۹
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

منبر پر محتوا نقش بسزایی در مصونیت بخشی جوانان در برابر شبهات دارد

منبر پر محتوا نقش بسزایی در مصونیت بخشی جوانان در برابر شبهات دارد
نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که نباید منابر ما به قصه و داستان ختم شود، گفت: منبر پر محتوا نقش بسزایی در مصونیت بخشی جوانان در برابر شبهات دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در همایش تقدیر از مبلغان نمونه که روز گذشته از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: منبر همچنان کارکرد مخصوص به خود را دارد که باید با مخاطب شناسی، آشنایی با روش های جدید، نیاز سنجی و سخن گفتن بر اساس آن و ارتباط با نسل جوان وارد این عرصه شویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: دشمن برای اقدامات شوم خود در این استان سرمایه گذاری و طمع کرده است؛ بنابراین باید با حضور جدی و جهاد تبیین که حداقل 40 موضوع به روز دارد به مقابله با او بپردازیم.

امام جمعه اهواز افزود: باید نگاه کرد که دشمن کجا آتش می ریزد و کجا دست گذاشته و تمرکز کرده که باید آن نقاط را مورد توجه جدی قرار دهیم.

وی منبر پر محتوا و قوی را یکی از عوامل مصونیت بخشی به نسل جوان در برابر شبهات دانست و گفت: اگر بنیه اعتقادی جوانان ما تقویت شود به راحتی تحت تأثیر القای شبهات قرار نمی گیرند؛ از این رو نباید منابر ما به قصه و داستان ختم شود و باید متناسب با نیازهای روز تنظیم و ارائه شود./9454/

حسین زمان زارعی
ارسال نظرات