۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۷۰۲۶۵۳

تظاهرات مردم کشمیر به خاطر آتش زدن عکس سردار سلیمانی و رهبر انقلاب

تظاهرات مردم کشمیر به خاطر آتش زدن عکس سردار سلیمانی و رهبر انقلاب
مردم کشمیر در اعتراض به آتش زدن عکس سردار شهید قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری توسط یگان ارتش هند واکنش سخت نشان دادند و به خیابان ها ریختند.

به گزارش خبرنگار سرویس بین المللی خبرگزاری رسا، اوضاع کشمیر هندوستان بخاطر اتش زدن عکس شهید قاسم سلیمانی و مقام معظم رهبری توسط یگان ارتش هند هنگام بازرسی از مناطق، بحرانی شد.

بنا به گزارش یکی از اهالی منطقه ماگام، یگان ارتش هند در منطقه ماگام کشمیر، حین بازرسی خانه به خانه از مناطق مسکونی، هنگامیکه با عکس سپهبد شهید قاسم سلیمانی با لباس نظامی به همراه مقام معظم رهبری مواجه می شوند، واکنش نشان داده آنرا و آتش زدند.

این عمل زشت یگان ارتش با عکس العمل شدید مردم منطقه ماگام مواجه شد و مردم در حمایت از سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای به خیابان ها ریختند، مغازه ها را بستند، بازار محلی را تعطیل کردند و در حمایت از ولایت و شهادت شعار دادند.

نیروی های نظامی کشمیر با بحرانی شدن اوضاع منطقه از مردم عذر خواهی کردند و یکی از فرمانده هان نیروی های نظامی پیرو دین هندو، با دست گرفتن عکس مقام معظم رهبری و سردار سلیمانی از مردم دلجوئی کرد و گفت که نگهداشتن چنین عکسی که فاقد لباس (یونیرم) نظامی است ممانعتی ندارد.

علاوه بر این نیروهای نظامی کشمیر عکس های سردار سلیمانی و مقام معظم رهبری را با همکاری مردم در کوچه و بازار های شهر با احترام چسباندند تا با مردم منطقه ابراز همدردی کرده باشند./988/

واکنش سخت مردم کشمیر بخاطر آتش زدن عکس سردار سلیمانی و مقام معظم رهبری

ارسال نظرات