۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۹۵۰۹۵
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر پایه نماز است

اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر پایه نماز است
لرستان - حجت الاسلام طیبی فر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بر پایه نماز عنوان کرد و گفت: معرفی نماز به عنوان نماد جامعه اسلامی وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام حسین طیبی فر، ظهر امروز درهمایش نماز استان لرستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است، گفت: امروز معرفی نماز به عنوان نماد جامعه اسلامی وظیفه ای همگانی است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نماز را سرمایه خواند و افزود: اینکه نماز یک گنج و رمز عبور از پل صراط است.

وی خاطرنشان کرد: در ترویج فرهنگ اقامه نماز باید ظاهر آن را در جامعه اسلامی به نمایش بگذاریم و برای نگهداری و اشاعه این گنج تلاش کنیم.

حجت الاسلام طیبی بیان کرد: اگر امروز دشمن در دریای عمان زمین گیر می شود از برکات نماز بود چراکه سربازان کشور با اخلاص عمل از این مرز و بوم پاسداری می کنند.

وی اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بر پایه نماز دانست و گفت: ترویج و تبیین فرهنگ اقامنه نماز سبب ترویج ارش ها و مقابله با هجمه ها و آسیب های فرهنگی می شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش نماز جمعه را از پایگاه های مهم وحدت و همدلی مسلمانان عنوان کرد و گفت: نماز جمعه تریبونی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

حجت الاسلام طیبی فر بیان داشت: ار ظرفیت تریبون نماز جمعه باید در جهت تبیین فرهنگ و معارف دینی و علومی بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بهره مند شد./9451/پ210/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات