۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۹۳۶۳۵
رییس قوه قضائیه در سفر به خوزستان:

مردم خوزستان سزاوار بهترین خدمت‌ها هستند

مردم خوزستان سزاوار بهترین خدمت‌ها هستند
حجت الاسلام والمسلمین اژه ای گفت: امروز همه مسؤولان از جمله رییس جمهور، مجلس و قوه قضاییه، مصمم هستند که همه توان خود را برای رفع مشکلات کشور به ویژه خوزستان بکار ببندند.
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رییس قوه قضائیه در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های مختلف خوزستان بیان داشت: خوزستان استانی از جهات مختلف مثال زدنی می‌باشد؛ این استان طی سال‌های متمادی همواره مدافع حریم اهل بیت (ع) و ارزش‌های دینی بوده است.

رییس قوه قضائیه با اشاره به تفسیر امام خمینی(ره) در خصوص خوزستان عنوان داشت: خوزستان در زمان دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده است؛ امام خمینی(ره) در خصوص مردم این استان فرمود مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند که این خود افتخار، شهادتی بزرگ و بی مانند است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای پیرامون ظرفیت‌های مهم و تأثیرگذار خوزستان در ارتقای این استان تصریح کرد: خوزستان دارای سابقه تاریخی درخشان در زمینه‌های مختلف و دارای دانشمندان، علما، شاعران و امکانات مادی مختلف از جمله رود‌های پرآب و زمین‌های گسترده و حاصلخیز است؛ این استان یکی از مراکز مهم آموزش عالی کشور از نظر دانشگاهی و وجود حوزه‌های علمیه به شمار می‌رود ضمن اینکه دومین قطب اقتصاد کشور نیز هست؛ بر این اساس مردم آن نباید دچار بیکاری و مشکلات اقتصادی می‌شدند.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان سزاوار بهترین خدمت‌ها هستند، اظهار داشت: متاسفانه مشکلاتی در استان وجود دارد که همه باید برای حل این مشکلات تلاش کنند؛ البته امروز همه مسؤولان از جمله رئیس جمهور، مجلس و قوه قضاییه، مصمم هستند که همه توان خود را برای رفع مشکلات کشور به ویژه خوزستان بکار ببندند.

رییس قوه قضاییه در پایان صحبت‌های خود ابراز داشت: به عنوان خادم مردم در قوه قضاییه مصمم شدم تا با سفر به خوزستان و نظاره از نزدیک و همچنین با دریافت گزارش‌هایی که از قبل تهیه شده است، مسائلی که توسط دستگاه قضا امکان رسیدگی به آن‌ها وجود دارد را با کمک علما و نماینده ولی فقیه، استانداری و نیرو‌های انتظامی مرتفع کنیم./۹۴۵۱/
ارسال نظرات