۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۹۳۱۳۶
امام جمعه رشت:

مشکلات مردم با مجاهدت مسؤولان برطرف می شود

مشکلات مردم با مجاهدت مسؤولان برطرف می شود
گیلان - حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به معرفی استاندار جدید گفت: مشکلات مردم با یاری خود مردم و مجاهدت مسؤولان مرتفع می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا در گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت افزود: مطالبه مردم از دولت جدید خنثی کردن تحریم ها است چرا که این موضوع نگاه رهبری است که متاسفانه در دولت پیشین محقق نشد.

وی اظهار داشت: اعتماد نکردن دولت به قدرت های سلطه گر جهانی، اعتماد به ظرفیت های داخلی، خروج کشور از وابستگی به نفت، توسعه صادرات کالاهای مرغوب در حوزه صنعت، کشاورزی و پتروشیمی و اهتمام به تولیدات داخلی، توجه به مراکز دانش بنیان و فراهم آوردن شرایط توسعه گردشگری از مطالبات مردم از دولت جدید است.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از دستگاه قضا بدلیل محاکمه اخلال گران اقتصادی گفت: این محاکمات موجب ایجاد قدری امید در دل مردم شد اما مردم منتظر محاکمه دانه درشت ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی تصریح کرد: هیچ خط قرمزی برای هیچ خائنی اعم از یقه سفید ها و برخی آقا زاده ها نباید وجود داشته باشد ،چرا که اینان خون مردم را به شیشه کرده اند و باید محاکمه شوند.

وی از رزمایش اخیر به رزمایش ترکیبی تعبیر و خاطرنشان کرد: این رزمایش معنادار است و موجب رعب دشمن شد چرا که دشمن می خواهد با ایجاد التهاب در کشور به نقشه های شوم خود دست یابد و امیدواریم ثمره نقشه های شوم دشمن به خودشان بازگردد.

خطیب جمعه رشت ضمن تبریک فرا رسیدن ایام عید ولادت حضرت رسول (ص) که الگو و اسوه است و هفته وحدت بر مهر و مهرورزی که از ویژگی های پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به سخنان حضرت محمد(ص) اظهار داشت: نیکی به اقوام در فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تاکید شده اما این موضوع به معنی استفاده بیت المال برای خویشان نیست.

وی متذکر شد: متاسفانه،باب شده است که برخی از افراد وقتی مسئول می شوند اقوام خویش را بر روی کار می آورند این موضوع غلط و اندیشه درستی نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان  تواضع، خاکساری در برابر خدا، امانتداری و همواره به یاد خدا بودن را از ویژگی های تشیع عنوان و خاطرنشان کرد: فرهنگ اهل بیت انسان می سازند.

ارسال نظرات