۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۶۸۶۸۱۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نگذاریم شیوع کرونا مایه طعن دشمنان شود / سلامت مردم در اولویت هیأت‌ها باشد

نگذاریم شیوع کرونا مایه طعن دشمنان شود / سلامت مردم در اولویت هیأت‌ها باشد
لرستان - حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه مجالس عزاداری امام حسن مایه برکت و جلب رحمت الهی است، گفت: اجازه ندهیم شیوع کرونا مایه طعن دشمنان نظام اسلامی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم مهار کرونا در کشور بیان داشت: در راستای عظمت و گرامیداشت مجالس عزای حضرت سید الشهدا(ع) و پیروی از رهنمودهای ارزشمند رهبری باید شیوه نامه‌های ستاد ملی کرونا با کمال دقت مراعات شود.

وی با بیان اینکه مجالس عزای حضرت امام حسین(ع) مایه برکت و جلب رحمت الهی است، افزود: ملت و کشور به این مجالس با برکت احتیاج دارد، از این رو این مراسمات باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر ضرورت توجه به شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد کرونا در مجالس حسینی(ع) تصریح کرد: نگذاریم که شیوع بیماری مایه طعنه مخالفان و دشمنان نظام اسلامی شود.

وی به روند رو به افزایش شیوع ویروس کرونا و خطرناک در لرستان اشاره کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری همراهی و همکاری مردم برای کنترل این ویروس ضروری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی های کرونایی در لرستان طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی خاطرنشان کرد: آمار مبتلاین به کرونا در لرستان به  ۱۴۳ هزار و ۷۳۸ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: شناسایی هزار و 121 فرد مبتلا به کرونا در یک شبانه روز، روند رو به افزایش و زنگ خطری برای لرستان بوده و باید پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: هیأت‌های مذهبی در تعظیم شعائر دینی و اقامه عزای سرور شهیدان(ع) باید نامه‌های ابلاغی را که دربردارنده فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دیگر مقررات است را در مجالس حسینی در سراسر استان مورد اهتمام و دقت قرار دهند.

وی تأکید کرد: خادمان هیأت‌ها و بانیان مجالس، ناظرین و سازمان تبلیغات اسلامی دقت لازم را به عمل آورند تا با حفظ جان مردم و عزاداران عزیز امسال نیز محرم بی نظیری در استان برگزار شود./9451/ت310/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات