۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۶۶۲۶۷۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

سند ۲۰۳۰ در تعارض با آموزه‌های دینی است

سند ۲۰۳۰ در تعارض با آموزه‌های دینی است
لرستان - حجت الاسلام ولی پور سند ۲۰۳۰ را از اهداف دشمن برای نفوذ در عرصه تعلیم و تربیت نسل آینده خواند و گفت: این سند در تعارض با آموزه‌های دینی است.

حجت الاسلام محمد ولی پور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، تعلیم و تربیت را امری مهم در رشد و تعالی فرزندان خواند و بیان داشت: توجه به تعلیم و تربیت فرزندان که مسأله ای شخصیت ساز است، باید از دوران کودکی مورد توجه قرار گیرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به تربیت اسلامی فرزندان خاطرنشان کرد: تربیت دینی و در تراز انقلاب اسلامی؛ کودکان، نوجوانان و جوانان را در برابر هجمه و نفوذ دشمن بیمه می کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد با اجرای سند 2030 آنچه را که نمی تواند به وسیله نظامی پیش ببرد، صورت دهد، گفت: دشمن می خواهد با هدف قرار دادن کودکان، نوجوانان و جوانان زمینه غارت ملت ها را فراهم کند.

حجت الاسلام ولی پور بر ضرورت تربیت دینی و اسلامی کودکان، نوجوانان و جوانان تأکید کرد و اذعان داشت: تربیت دینی نسل امروز که آینده سازان جامعه هستند مهم ترین عامل در ادامه راه انقلاب است.

وی تصریح کرد: تربیت دینی نسل نو خنثی کننده هجمه های دشمن و توطئه نفوذ است، با بصیرت بخشی و روشنگری باید خانواده ها را در این زمینه آگاه ساخت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات