۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۶۲۳۸۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تعلیم و تربیت اسلامی لازمه تداوم نظام اسلامی است

تعلیم و تربیت اسلامی لازمه تداوم نظام اسلامی است
لرستان - امام جمعه خرم آباد تعلیم و تربیت اسلامی را لازمه ادامه نظام اسلامی خواند و گفت: فعالیت در دانشگاه ها با مسائل فرهنگی، دینی، انقلابی، اخلاقی و معنوی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی،  عصر امروز در دیدار رؤسای دانشگاه آزاد خرم‌آباد و آیت الله بروجردی (ره) که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، بر ضرورت تقویت دانشگاه ها تأکید کرد و گفت: آموزش و تحصیل در دانشگاه ها باید به سمت نیازهای جامعه هدایت شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان ابراز کرد: هدایت تحصیلی دانشجو بر اساس نیاز جامعه و مردم امری ضروری برای حرکت به سمت پیشرفت و توسعه است.

وی با بیان اینکه پرورش جوانانی با سواد و کارآمد نیاز جامعه است، ادامه داد: انجام فعالیت در دانشگاه ها باید از جهت علمی، آموزشی و پژوهشی با مسائل فرهنگی، دینی، انقلابی، اخلاقی و معنوی همراه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تعلیم و تربیت اسلامی را لازمه ادامه نظم اسلامی خواند و گفت: این مهم باید در دانشگاه ها در اولویت قرار گیرد و سرلوحه کار متولیان باشد تا در آینده آسیبی متوجه جامعه و مردم نشود.

وی بر ضرورت تقویت تشکل‌های دینی، اسلامی و انقلابی تأکید کرد و افزود: بودجه لازم برای تقویت این نهادها باید در اختیار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اذعان داشت: تربیت نسلی انقلابی، مؤمن، کارآمد و متعهد امری ضروری برای حضور موفق و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی جوانان است.

وی بر ضرورت هدایت و شکوفایی استعداد جوانان تأکید کرد و گفت: با هدایت صحیح جوانان به سمت استعداد و توانایی که دارند و فراگیری علوم مورد نیاز، می توان زمینه اقتدار نظام اسلامی را با تکیه بر نیروی جوان فراهم ساخت./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات