۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۴۸۰۸۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دولت اهتمام ویژه‌ای به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد

دولت اهتمام ویژه‌ای به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد
امام‌جمعه بیرجند گفت: اقشار مختلفی به واسطه شیوع ویروس و بیماری کرونا دچار گرفتاری شده‌اند و دولت باید اهتمام ویژه‌ای برای رفع این حل مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز در نشست تبیین و هماهنگی تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رعایت مقررات و مسائل بهداشتی باید ادامه پیدا کند تا بر این بیماری غلبه پیدا کنیم اما در کنار آن نمی‌توان نسبت به مشکلات روزمره مردم بی‌تفاوت بود.

وی افزود: اقشار مختلفی به واسطه شیوع ویروس و بیماری کرونا دچار گرفتاری شده‌اند و دولت باید اهتمام ویژه‌ای برای رفع این مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی اضافه کرد: باید با کمک به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا در آستانه ماه مبارک رمضان تمام تلاش خود را به کار گیریم.

وی با اشاره به اینکه امروز شرایطی پیش آمده که بعضی از اقشار ضعیف و کارگر در این مقطع دچار مشکلات معیشتی شدند، گفت: آنچه در این زمان ضروری است رعایت حال افرادی است که از نظر استقلال اقتصادی وضع مطلوبی ندارند و باید این افراد هر چه سریع‌تر شناسایی و حمایت شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه مردم انقلابی ایران از مسؤولان بسیار جلوتر هستند و در رابطه با بیماری کرونا بیکار ننشسته‌اند تصریح کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مشغول به کار شده و حضور فعالانه مردم در این زمینه به قدری افتخارانگیز است که یک مقایسه بسیار خوبی را می‌توان میان مکتب ایمان با مکتب‌های فاسد مادی لیبرالی انجام داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی ادامه داد: از تلاش‌های مسؤولان نیز که با کمال ایثار در این جهت به کار خود ادامه می‌دهند و همچنین از قشرهای مختلف ازجمله بسیجیان، طلاب، روحانیت و کسبه که تمامی تلاشان را به کار گرفته‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تأکید کرد: در این جلسه بیش از هر چیزی ارزش‌های مکتبی فرهنگی مورد توجه است که باید در این مقطع به رخ دنیا بکشیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی افزود: امید است نتیجه تصمیمات این جلسه در یک هدف چندمنظوره که منظور نهایی آن جنبه الهی، عبودیت و بندگی است، متمرکز شود تا به یک نتایج و خروجی خوبی برسیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات