۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۳۸۹۲۷
رییس امور مساجد غرب تهران:

سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام راحل بود

سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام راحل بود
حجت الاسلام پرویزی با بیان اینکه در دوران طاغوت سگ آمریکایی از شخص شاه محترم‌تر بود، گفت: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام راحل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پرویزی رییس امور مساجد غرب تهران، امروز به مناسبت ایام الله دهه فجر در مدرسه علمیه خواهران ثامن الائمه(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مشکلات امروز ایران دلایل داخلی و خارجی دارد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه طاغوت و اهل ایمان تا هنگام ظهور امام زمان(عج) ادامه خواهد داشت، ادامه داد: اگر در این مبارزه اهل ایمان تسلیم طاغوت شوند سرنوشتی ذلت بار همچون ژاپن پیدا خواهند کرد، امروز ژاپن در اوج پیشرفت و توسعه بوده اما کشوری وابسته و بدون اختیار است.

حجت الاسلام پرویزی با اشاره به عملیات عین الاسد، ابراز کرد: این عملیات نمایش شکوه و قدرت جمهوری اسلامی ایران و از الطاف الهی بود چرا که دشمن نتوانست واکنشی در برابر این عملیات نشان دهد.

رییس امور مساجد غرب تهران با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت بخشید، اظهار داشت: در دوران طاغوت بر اساس معاهده ننگین کاپیتولاسیون سگ آمریکایی محترم‌تر شاه کشور بود؛ آیا ذلتی بالاتر از این وجود داشت؟

وی با تاکید بر اینکه طلاب باید مدافع انقلاب اسلامی باشند، عنوان کرد: طلاب زمانی می توانند این رسالت را به انجام برسانند که شناخت کافی از انقلاب اسلامی داشته باشند؛ خیانت و بی تدبیری برخی افراد نباید مانع انجام این رسالت شود.

حجت الاسلام پرویزی به دانش و فناوری پیشرفته کشور اشاره کرد و گفت: چه کسی باور می کرد ایران به فناوری هسته ای دست یابد؟! آن زمانی که یک تیم چینی به ایران سفر کردند تا شاهد فناوری هسته ای ایران باشند چنین مطرح کردند چین برای دستیابی به این فناوری کشته های فراوانی داد چگونه ایران بدون کشته و به صورت بومی توانست به این فناوری دست یابد؛ پیشرفت علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران دنیا را متحیر کرده است.

رییس امور مساجد غرب تهران ادامه داد: کسی در دنیا تصور نمی کرد ایران به موشک نقطه زن دست یافته باشد تا اینکه این پیشرفت و تکنولوژی را در عملیات عین الاسد مشاهده کردند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تربیت شده مکتب انقلاب و امام راحل بود، گفت: در نظام انقلاب اسلامی سردار سلیمانی های فراوانی پرورش یافتند تا در سطح جهانی برای انقلاب اسلامی افتخارات به ارمغان بیاورند و دشمنان در برابر آنان سرتعظیم فرود آورند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات