۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۶۳۸۴۰۸
امام جمعه موقت کاشان:

مسؤولیت امروز ما تبعیت از رهبری و حضور آگاهانه در انتخابات است

مسؤولیت امروز ما تبعیت از رهبری و حضور آگاهانه در انتخابات است
حجت الاسلام اسلامی تبار با بیان اینکه همه در برابر خون هایی که برای انقلاب ریخته شده مسؤول هستیم، گفت: مسؤولیت ما تبعیت از رهبری و حضور آگاهانه و به موقع در انتخابات است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده سردار شهید حسین صنعتکار، با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارکه فجر یک ابتدا و یک انتها دارد.

وی از نخستین روز از دهه مبارکه فجر که همراه با ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی است به عنوان روز تجلی رهبری یاد کرد و افزود: با ورود امام خمینی (ره) به میهن، نور امام در سراسر کشور متجلی شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار از ۲۲ بهمن به عنوان آخرین روز دهه مبارکه فجر به عنوان روز تجلی امت نام برد و اظهار داشت: ایام الله دهه مبارکه فجر با تجلی رهبری آغاز شد و در ادامه با تجلی امت به پیروزی نهایی رسید و رژیم طاغوت سقوط کرد.

وی همچنین از رهبری و حضور ملت در صحنه به عنوان دو عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران نام برد و افزود: همانگونه که در ابتدای انقلاب محبت متقابل بین امت و امام بود و امام به مردم عشق می‌ورزید و مردم نیز به امام عشق می‌ورزیدند، امروز نیز همان محبت متقابل بین ملت و رهبری است و رهبری به مردم عشق می‌ورزد و مردم نیز به رهبری عشق می‌ورزند.

امام جمعه موقت کاشان همچنین از اعتماد متقابل بین مردم و امام و امام و مردم به عنوان یکی از مؤلفه‌های موفقیت انقلاب اسلامی ایران نام برد و ادامه داد: امام خمینی (ره) مردم را خوب شناخته بود، اما آمریکا ۴۱ سال است هنوز نتوانسته مردم ایران را بشناسد.

حجت الاسلام اسلامی تبار یکی از مهترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مردم شناسی امام دانست و افزود: امام خمینی (ره) می‌دانست مردم ایران پای اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

وی اعتماد مردم به امام خمینی (ره) را به واسطه اخلاص امام خمینی (ره) دانست و گفت: مردم ایران متوجه شده بودند امام خمینی به دنبال اهداف شخصی نیست و کار او برای خدا و خالصانه است و یکی از عوامل موفقیت و جلب توفیقات الهی داشتن اخلاص است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه مردم به شعار‌های امام خمینی (ره) اعتماد داشتند، افزود: امام با ظلم و استبداد مخالف بود و به دنبال آزادی و استقلال و عزت و آقایی ملت بود.

به گفته وی حمایت و پشتیبانی از محرومان و مستضعفان جامعه و مخالفت با کاخ نشینی و اشرافی گری از مهمترین اصول و شعار‌های امام خمینی (ره) بود.

وی دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم، اسلام ناب، عدالت اجتماعی و ارزش‌های اخلاقی را از دیگر اصول انقلاب و امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: شعار‌ها و اصول امام برای همه فطرت‌های پاک و مردم دنیا جاذبه داشت.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امام خیمنی (ره) برعکس برخی که به راحتی رنگ عوض می‌کنند تا پایان عمر دست از اصول خود برنداشت و در راهی که ترسیم کرده بود ثابت قدم بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) به دنبال پیاده شدن ارزش‌های اخلاقی در جامعه بود، چرا که خودش مظهر ارزش‌های اخلاقی بود.

حجت الاسلام اسلامی تبار در ادامه با اشاره به اینکه رهبر ایران آمریکا را به ذلت کشانیده است و همه نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرده است، گفت: همه خشم آمریکا از ایران برای این است که سوریه و عراق را از چنگال آمریکا نجات داد و حاشیه امن صهیونیست ها را نا امن کرد.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه همه در برابر خون‌هایی که برای انقلاب ریخته شده مسؤول هستیم، گفت: مسؤولیت امروز ما تبعیت از رهبری و حضور آگاهانه و به موقع در انتخابات است./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 3
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات