۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۳۲۹۹۷
حجت الاسلام صالحی:

مذاکره به معنای پذیرش شکست در برابر سیاست‌های ظالمانه آمریکا است

مذاکره به معنای پذیرش شکست در برابر سیاست‌های ظالمانه آمریکا است
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی، تنها راه شکست سیاست‌های ظالمانه آمریکا را وحدت میان مردم و مسؤولان در داخل است.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، شبهه افکنی، ایجاد تردید در جامعه و همچنین ناامید کردن مردم نسبت به آینده را از اهداف شوم دشمن علیه ملت ایران دانست.
 
وی با بیان این که آینده روشنی برای انقلاب و نظام اسلامی متصور است، افزود: اما دشمنان داخلی و خارجی تلاش می‌کنند در آستانه انتخابات پیش رو مردم را از حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی ناامید ودلسرد کنند.
 
حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیت در جامعه امروز روشنگری و آگاهی دادن به جامعه است، بیان داشت: روحانیت به دلیل تریبون‌های تبلیغی که در اختیار دارد باید امید به آینده را در قلوب مردم زنده و پویا نگه دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن تنها به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: برای دشمنان ملت ایران، جریان‌ها و گروه‌های سیاسی فرقی با هم دارند، بلکه برای آن‌ها تنها تضعیف انقلاب و نظام اولویت اصلی است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که دشمنان ملت ایران در چهل سال اخیر هر چه در توان داشتند علیه ملت ایران و نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود: اما این ملت با بصیرت، هوشیاری و تبعیت محض از ولایت و رهبری از همه بحران‌ها و مشکلات با سلامت عبور کردند.
 
حجت الاسلام صالحی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران از این مشکلات فعلی نیز با سلامت و صلابت عبور خواهند کرد، بیان داشت: دشمن هیچ گاه نمی‌تواند خواسته‌های زیاده خواهانه خود را به ملت ایران تحمیل کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در شرایطی که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر سیاست‌های ظالمانه آمریکا ایستاده اند انتظار از مسؤولان کشور نیز همین است، خاطرنشان کرد: نباید در این شرایط از گوشه و کنار کشور اظهار نظر‌های دیگری از سوی مسؤولی شنیده شود.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با تأکید براین که تنها راه شکست سیاست‌های ظالمانه آمریکا، وحدت میان مردم و مسؤولان در داخل است، تصریح کرد: مسؤولان هم باید هم صدا و هم گام با مردم در برابر آمریکای جنایت کار بیاستند نه این که حرف از مذاکره در گوشه و کنار شنیده شود.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که مذاکره با آمریکا به معنای پذیرش شکست در برابر سیاست‌های ظالمانه این کشور مستکبر است، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در چهار دهه اخیر همه توان خود را جهت براندازی ایران اسلامی به کار گرفتند، اما شکست خوردند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات