۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۶۳۲۷۶۰
حجت الاسلام رسایی:

مردم از تبعیض، بی عدالتی و اشرافیت برخی مسؤولان ناراضی هستند

مردم از تبعیض، بی عدالتی و اشرافیت برخی مسؤولان ناراضی هستند
حجت الاسلام رسایی با اشاره به این که عده‌ای در این کشور از یادآوری دلایل حماسه ۹ دی نگران و هراسان هستند، گفت: نباید بگذاریم تاریخ به فراموشی سپرده شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حمید رسایی، دوشنبه شب در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در مسجد جامع نکا با اشاره به این که حماسه عظیمی که در نهم دی اتفاق افتاد به این روز معنا بخشید، گفت: مقام معظم رهبری روز نهم دی را یوم الله اعلام کردند و امروز پس از گذشت 10 سال این روز همچنان با قوت باقی است.
 
نماینده سابق مجلس با بیان این که نباید بگذاریم رویداد‌های مهم انقلاب به فراموشی سپرده شود، بیان داشت: باید با تبیین صحیح این وقایع مهم در ادوار مختلف برای نسل‌های آتی از فراموشی و کمرنگ شدن آن جلوگیری کنیم.
 
وی با اشاره به این که عده‌ای در این کشور از یادآوری دلایل حماسه نهم دی نگران و هراسان هستند، بر ضرورت تبیین حقایق به منظور جلوگیری از فراموشی تاریخ تأکید کرد و با بیان این که عده‌ای در سال ۸۸ انتخابات را قبول نداشتند و به همین دلیل نظام را متهم به تقلب کردند، افزود: ادعای این افراد مستند نبود و هیچ کدام دلیل و برهانی برای این ادعای خود ارائه نمی‌کردند.
 
وی با اشاره به این که ادعای تقلب در انتخابات از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رسانه‌های بیگانه نظیر صدای آمریکا و بی بی سی مطرح می‌شد، بیان داشت: در سال ۸۸ ادعای تقلب این بار از سوی مسؤولان داخلی مطرح و این موضوع موجب ایجاد شک و شبهه در جامعه شد.
 
نماینده سابق مجلس با بیان این که متأسفانه برخی خواص در برابر این ادعا‌ها سکوت کردند و بر شبهه‌ها افزوده شد و همین مسأله موجب شبهه بیشتر در میان مردم شد، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رهنمود‌های حکیمانه و مدیریت صحیح خود فتنه سال ۸۸ را کنترل کردند.
 
حجت الاسلام رسایی با اشاره به این که مردم وقتی شعار‌های ساختار شکنانه، تخریب اموال عمومی و شرارت‌های فتنه گران را دیدند صف خود را از صف آن‌ها جدا کردند، بیان داشت: سران فتنه به دنبال جنگ داخلی و انشقاق در کشور بودند.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که اگر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ از آرای مردم در برابر خواسته‌های آقایان دفاع نمی‌کردند سال ۹۲ هم چنین انتخاباتی نداشتیم، ادامه داد: نقش و جایگاه مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه و توطئه دشمن محوری و تعیین کننده است.
 
نماینده سابق مجلس با اشاره به این که برخی‌ها فکر می‌کردند مردم از انقلاب خسته شده اند در حالی که مردم در همه عرصه و صحنه‌های حساس پشتیبانی خود از انقلاب و نظام را اثبات کردند، افزود: مردم از تبعیض، بی عدالتی و اشرافیت خسته شده اند.
 
حجت الاسلام رسایی در ادامه سخنان خود با بیان این که اگر مردم نسبت به افزایش قیمت بنزین معترض هستند ضد انقلاب نیستند، بیان داشت: این مردم از تبعیض، بی دردی و اشرافیت برخی مسؤولان جامعه ناراضی هستند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
مجتمع تجاری اوپال-سرمایه گذاری در کانادا
Iran, Islamic Republic of
۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
م مامانی و پسر تازه به دوران رسیده اش ع م امانی و شرکت حفارپایدار تهران رو سرچ کنید.
0
0