۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۱۵۲۴۱
رییس تشکیلات حشد الشعبی عنوان داشت:

بستن دفاتر حشد الشعبی در استان های عراق

بستن دفاتر حشد الشعبی در استان های عراق
رییس تشکیلات الحشد الشعبی دستور عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق درباره این تشکیلات مردمی را به سود آن دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، فالح الفیاض رییس تشکیلات الحشد الشعبی با استقبال از دستور عادل عبدالمهدی فرمانده کل نیروهای مسلح درباره این تشکیلات مردمی، دستور صادره را به نفع حشد دانست و آن را عادلانه و حمایت گرایانه خواند و گفت که فرماندهی نیروهای الحشد الشعبی به ساماندهی این نیروها و الحاق آنها به نیروهای تحت امر نخست وزیری خواهد پرداخت.

الفیاض در کنفرانسی خبری گفت: دستور نخست وزیری درباره الحشد الشعبی در حق این قهرمانان عادلانه بود قهرمانانی که با شجاعت تمام با گروه های تروریستی جنگیدند و چنین دستوری در حکم حمایت از مبارزان حشد الشعبی و تأمین حقوقشان است.

الفیاض افزود: ما برای ساماندهی نیروهای الحشد الشعبی و الحاق آنها به نیروهای تحت امر نخست وزیری تلاش خواهیم کرد. پس از ساماندهی دفاتر حشد الشعبی بسته خواهد شد و دفتر مدیریت بسیج مردمی نیز بسته خواهد شد.

الفیاض اعلام کرد: اکثر عناوینی که گروه های زیر مجموعه حشد الشعبی با آن شناخته می شد، لغو شد و به دستور نخست وزیری حشد عشایری و حشد مردمی در قالب یک گروه درخواهد آمد و کسانی که ادعای عضویت در حشد را دارند ولی هیچ سنخیتی با این تشکیلات ندارند، تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

الفیاض افزود: روند تعیین محل های اقامت همه نیروهای الحشد الشعبی به پایان رسیده و روند تعیین رده های نظامی و اعطای درجه نیز پایان یافته است./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات