۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۱۵۱۴۵
اتحادیه علمای مسلمین دیالی:

آمریکا بهای حمله اسرائیل به عراق را خواهد پرداخت

آمریکا بهای حمله اسرائیل به عراق را خواهد پرداخت
رییس اتحادیه علمای مسلمین دیالی ضمن هشدار درباره هر گونه اقدام احمقانه تل آویو علیه عراق اعلام کرد که آمریکا تاوان هر حمله رژیم صهیونیستی را پس خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اتحادیه علمای مسلمین استان دیالی عراق امروز سه شنبه سی ام جولای ۲۰۱۹ اعلام کرد که آمریکا بهای هر حمله رژیم صهیونیستی به عراق را خواهد پرداخت.

جبار المعموری رییس اتحادیه علمای مسلمین دیالی بیان کرد: ما به شکل علنی و آشکار در برابر افکار عمومی عراق اعلام می کنیم که اگر اسرائیل هر هدفی در داخل عراق را مورد هدف قرار دهد،آمریکا تاوان آنرا خواهد پرداخت و این موضوع باید در محاسبات همه لحاظ شود.

وی افزود: تلاش اسرائیل برای ناامنی در عراق و ارسال هواپیماهایش برای هدف قرار دادن هر مرکز نظامی در واقع بازی با آتش است و منطقه را منفجر خواهد کرد. هر گونه تلاش اسرائیل ضد حشد شعبی بدون پاسخ نمی ماند. هر اقدام احمقانه از سوی اسرائیل برای هدف قرار دادن عراق به مفهوم شعله ور شدن آتشی گسترده در منطقه است و فورا بسیج عمومی اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است که برخی رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که انفجاری که در داخل مرکز وابسته به حشد شعبی در شرق صلاح الدین در نوزدهم ماه جولای جاری رخ داده است ناشی از بمباران آن از سوی تل آویو بوده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت سه شنبه ۳۰ جولای ۲۰۱۹ اعلام کرد که جنگنده اف ۳۵ اسرائیل مواضعی را در عراق در ۱۰ روز قبل بمباران کرده است.

این در حالی است که رسانه های رژیم صهیونیستی از بمباران پادگان اشرف در شرق استان دیالی خبر داده بودند.

این اخبار یک روز پس از تکذیب گزارش های رسانه های رژیم صهیونیستی از سوی منابع عراقی درباره بمباران پادگان اشرف از سوی هواپیماهای اسرائیلی یا دیگران مخابره می شود.

منابع عراقی اعلام کرده بودند: برخی رسانه ها از بمباران پادگان اشرف به وسیله هواپیماهای رژیم صهیونیستی خبر داده اند اما این رخ نداده است. دو روز قبل مقادیری سلاح و مهمات در پادگان به علت انباشت بد و گرمای هوا منفجر شده و پادگان در معرض حمله هوایی قرار نگرفته است./847/ب

منبع: مهر

ارسال نظرات