۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۶۰۹۰۳۰
علمای بحرین:

رژیمی با پایین ترین سطح عقلی در حال گستراندن دیکتاتوری در بحرین است

رژیمی با پایین ترین سطح عقلی در حال گستراندن دیکتاتوری در بحرین است
علمای بحرین طی بیانیه ای اعلام کردند که در این کشور رژیمی به خودکامگی و استبداد دامن می زند که از پایین ترین سطح عقلی برخوردار است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، عالمان دینی بحرین طی بیانیه ای اعلام کردند که مقابله سازمان یافته با آزادی ها به ویژه آزادی دینی در بحرین همچنان ادامه دارد.

بنا بر گزارش اللؤلؤة، در این بیانیه آمده است که ضربه به جامعه دینی در بحرین به ویژه به شیعیان از سوی رژیم آل خلیفه به صورت اقدامات سریالی در حال صورت گرفتن است که این مسأله با هدف ستم پیشگی علیه قشر اصلی این کشور، یعنی مذهب تشیع رخ می دهد که دیکتاتوری را نمی پذیرد.

عالمان دینی بحرین بازداشت برخی از عالمان دینی و خطیبان را در راستای سیاست ستمکارانه ای عنوان کردند که آل خلیفه در پیش گرفته  و کار به جایی رسیده است حتی اگر کسی پیام توییتری را بخواند که به مذاق دیکتاتور خوش نیاید نیز مجازات می شود!

این بیانیه افزود: بحرین بدترین دوره تاریخ خود را سپری می کند و در این کشور به خودکامگی و استبداد از سوی رژیمی دامن زده شده است که از پایین ترین سطح عقلی برخوردار است. کدام سیاست عقلانی اجازه می دهد که ضمن بی اعتنایی به همه اقشار جامعه، نشستی برای فروش فلسطین و مقدسات اسلامی برگزار کند؛ نشستی ددمنشانه و رسوا کننده ای که مقامات برگزارکننده ارزشی برای نظر ملت قایل نیستند.

در این بیانیه تأکید شده است که رژیم آل خلیفه بهایی برای اراده اهل تسنن و شیعیان قایل نیست ولی هیهات که ملت بحرین از دین، عزت و مقدساتش کوتاه بیاید./983/ب

ارسال نظرات