۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۰۸۸۸۴
جمعیت الوفاق اسلامی بحرین:

آل خلیفه دست برتر بر همه تجربه های سرکوبگری و خودکامگی دارد

آل خلیفه دست برتر بر همه تجربه های سرکوبگری و خودکامگی دارد
الوفاق در واکنش اقدام آل خلیفه نسبت به پیگرد قانونی علیه دنبال کنندگان صفحه های کاربری انقلابیان اعلام کرد که این رژیم دست برتر بر همه تجربه های سرکوبگری و خودکامگی دارد.

 به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، رژیم آل خلیفه طی بیانیه ای اعلام کرد که هیچ یک از شهروندان بحرینی حق ندارد که حساب های کاربری معارض نظام را دنبال کند.

وزارت کشور بحرین طی بیانیه ای عنوان داشت که هر کس در فضای مجازی صفحه های کاربری تأیید نشده از سوی نظام را دنبال کند، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

جمعیت الوفاق اسلامی در واکنش به این بیانیه اعلام کرد که رژیم آل خلیفه دست برتر بر همه تجربه های سرکوبگری و خودکامگی دارد.

الوفاق بیان داشت که کارنامه آل خلیفه درباره محاکمه های غیرعادلانه، تبعیض آشکار و بی مبالاتی نسبت به حقوق بشر و آزادی بیان زبانزد همه است.

عفو بین الملل اخیرا طی گزارشی اعلام کرد که آل خلیفه از برگزاری هرگونه اعتراض عمومی در این كشور و نیز تشكیل گروه ها و جمعیت ها منع می کند و اجرای اصلاحات قانونی در بحرین باعث محدودیت بیشتر شیعیان این كشور شده و مجازات علیه شهروندان این كشور ادامه می دهد و تاكنون صدها تن از آنان را سلب تابعیت كرده است./983/ب 

ارسال نظرات