۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۰۵۴۹۳
رئیس اداره امور اجرایی زکات خراسان جنوبی:

دشمن با تمام توان نسبت به صدقات و انفاق مومنان هجمه وارد می‌کند

دشمن با تمام توان نسبت به صدقات و انفاق مومنان هجمه وارد می‌کند
حجت الاسلام فسلفی گفت: دشمن با تمام توان نسبت به صدقات و انفاق مومنان هجمه وارد می‌کند و آنقدر که از نهاد کمیته امداد سیلی خورده از سایر نهادها و ارگان‌ها نخورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین فلسفی، رئیس اداره امور اجرایی زکات خراسان جنوبی صبح امروز در همایش طلایه داران تبلیغ و گردهمایی بزرگ روحانیون مستقر و طرح هجرت مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد و مبلغین بومی استان اظهار داشت: ده‌ها دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه 8 هزار و 500 اصله درخت در زکات شجره طیبه استان پلاک کوبی شدند، گفت: در جهت زکات شجره طیبه نیز 100 میلیون تومان درآمدزایی داشتیم.

رئیس اداره امور اجرایی زکات خراسان جنوبی افزود: درآمدزایی این درختان پلاک کوبی شده و ثمره آن‌ها بین محرومان و مددجویان همان روستا هزینه می‌شود.

حجت الاسلام فلسفی تصریح کرد: شوراهای زکات در استان زیر نظر ائمه جماعات و روحانیون فعال شده تا خود علما و روحانیون زکات و صدقات را جمع آوری و میان محرومان همان محله توزیع کنند.

وی ادامه داد: خراسان جنوبی در کشور استانی مُسن است و ماهیانه بیش از 140 میلیون تومان هزینه پوشاک برای مددجویان مُسن کمیته امداد می‌شود.

رئیس اداره امور اجرایی زکات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن اشاره زیادی به بحث زکات کرده و زکات یکی از مباحث مهم مالی است.

حجت الاسلام فلسفی اظهار کرد: امروز دشمن با تمام توان خود نسبت به صدقات و انفاق مومنان هجمه وارد می‌کند و آنقدر که دشمن از نهاد مقدس کمیته امداد سیلی خورده از سایر نهادها و ارگان‌ها نخورده است./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات