۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۹۵۷۷۶
امام جمعه ارومیه:

دشمنان از توطئه براندازی انقلاب ناامید شده اند

دشمنان از توطئه براندازی انقلاب ناامید شده اند
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: یأس و ناامیدی دشمن برای از بین بردن نظام اسلامی ایران حاصل کارآمدی انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی صبح امروز در دیدار جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی با اشاره به جمله "انقلاب ما انفجار نور بود" از امام خمینی (ره) گفت: انقلاب اسلامی، ثمره تلاش های همه پیامبران و ائمه اطهار است از این رو حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است.

امام جمعه ارومیه با بیان این‌که انقلاب به تعبیر امام خمینی انفجار نور بود و تعابیر و سخنان امام و رهبری استخراج شده از قرآن و روایات است، افزود: همین جمله امام خمینی نیز استخراج شده از قرآن است قرآن معارف دین را نور می داند و به برکت همین انقلاب معارف دین در دنیا انتشار پیدا کرد.

وی با اشاره به این‌که تعابیر مختلفی از انقلاب اسلامی ایران در سراسر نقاط جهان منتشر شده است، ادامه داد: پیروزی حضرت موسی بر فرعونیان به تعبیر قرآن یوم الله است و به همین سبب انقلاب ما نیز یوم الله محسوب می شود چرا که مردم را از دست حکومت طاغوت نجاد داده است.

امام جمعه ارومیه با بیان این‌که در این انقلاب نیروهای مسلح مسؤولیت بسیار سنگینی دارند و آن پاسداری از کیان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: از یک طرف مسؤولیت شما سنگین، اما از طرف دیگر پوشیدن این لباس برای شما افتخار است چرا که از کیان دین و انقلاب دفاع می کنید.

وی افزود: هر کسی افتخار پوشیدن این لباس را پیدا نمی کند، در جریان عاشورا و کربلا هر کسی توفیق حضور در رکاب حضرت اباعبدالله را پیدا نکرد. این مسیر حراست از کیان انقلاب را قدرت ادامه دهید چرا که انقلاب اسلامی، ثمره تلاش های همه پیامبران و ائمه اطهار است به همین جهت امام فرمودند که "حفظ انقلاب از اوجب واجبات است".

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به توطئه های روزافزون دشمنان انقلاب گفت: یاس و ناامیدی دشمن برای از بین بردن نظام حاصل از کارآمدی نظام اسلامی است و تلاش ها و فشارهای آن ها برای این است که نظام چهل سال در مقابل کل زورگویان جهان ایستاده است./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات