۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۵۹۵۶۷۵
آیت الله سلیمانی:

مرگ بر آمریکا به یک شعار جهانی تبدیل شده است

مرگ بر آمریکا به یک شعار جهانی تبدیل شده است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: امروز مرگ بر آمریکا تنها شعار ملت ایران نیست بلکه به یک شعار مشترک جهانی در میان ملت های آزادی خواه تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله محمد سلیمانی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی با همه فرازونشیب‌های خود امروز وارد چهل سالگی که نشان از بلوغ و تعالی است شده است.
 
وی با بیان این که در حالی که همه دشمنان تلاش کردند تا نهضت عظیم امام خمینی (ره) به پیروزی نرسد، اما بالاخره ملت ایران توانستند حکومت دو هزار و پانصد ساله طاغوت در این کشور سرنگون کنند، خاطرنشان کرد: به برکت نقش آفرینی علما و روحانیت یک حکومت دینی بر پایه ارزش‌های معنوی در این کشور پایه گذاری شد.
 
آیت الله سلیمانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به اسارت و بندگی ملت ایران پایان داد، تصریح کرد: امروز این ملت آزادانه برای آینده خود و کشور تصمیم می‌گیرند و اجازه دخالت به بیگانگان در امور داخلی را به هیچ عنوان نمی‌دهند.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) قائمشهر با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشور کاملاً در اختیار و نفوذ آمریکایی‌ها بود، خاطرنشان کرد: اما امروز و در آستانه چهل سالگی انقلاب هیچ قدرتی جرأت دخالت در امور داخلی کشورمان را ندارند و همه امور بر مبنای نقش و رأی مردم است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی حقیقتاً انفجار نور بود، تصریح کرد: صدای انقلاب ملت ایران در همه جهان طنین انداز شد و بسیاری از ملت‌ها با بهره گیری از گفتمان انقلاب امروز عزتمدانه در صحنه حاضر هستند.
 
آیت الله سلیمانی با بیان این که با بیان این که دشمن همه توان خود را به کار گرفت تا مانع از صدور انقلاب اسلامی شود، خاطرنشان کرد: اما امروز آرمان و گفتمان انقلاب اسلامی از مرز‌های جغرافیایی عبور کرده و ذهن و قلب ملت‌های آزادی خواه جهان نهادینه شده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مرگ بر آمریکا تنها شعار ملت ایران نیست بلکه در بسیاری از نقاط جهان مطرح می‌شود، تصریح کرد: این نشان دهنده انزجار و نفرت ملت‌های جهان از آمریکا است که در سایه پیروزی انقلاب اسلامی امروز گسترش یافته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که تلاش دشمن برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اسلامی شکست خورده است، افزود: موج خروشان انقلاب اسلامی هنوز که در حال گسترش برای اتصال به ظهور حضرت ولیعصر (عج) است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات