۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۹۴۲۲۲
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق بهشهر:

انشقاق میان مردم و نظام با تبلیغات دروغین راهبرد امروز دشمن است

انشقاق میان مردم و نظام با تبلیغات دروغین راهبرد امروز دشمن است
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر گفت: امروز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن ایجاد انشقاق میان مردم و نظام با تبلیغات دروغین و غیر واقعی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر شنبه شب در نشستی که با موضوع چهل سالگی انقلاب با حضور جمعی از طلاب و روحانیان در این شهرستان برگزار شد، مبارزه با طاغوت را یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه جهانی شدن حکومت اسلامی را فراهم کرده است.
 
وی افزود: در حالی که تحلیل گران و سیاست مداران غربی وقوع انقلاب را در ایران غیر ممکن می‌دانستند، امام خمینی (ره) با ایمان به خدا و پشتوانه عظیم مردمی نهضت انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این انقلاب زمینه ساز توسعه ظهور نور اسلام به سراسر جهان شده است.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که امام خمینی (ره) با ایمان قوی و بدون کوچکترین ترسی در برابر همه قدرت‌های جهان ایستادند، خاطرنشان کرد: امام راحل با اتکا بر قدرت لایزال الهی همه دنیا را محو خود کرده بودند.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با اشاره به این که امام خمینی (ره) در حالی نهضت انقلاب را به پیروزی رساندند که بسیاری از قدرت‌های جهانی از رژیم پهلوی حمایت می‌کردند، افزود: اما پشتوانه عظیم مردمی امام خمینی (ره) هه قدرت‌های جهانی را شکست داد و به دو هزار و پانصد سال حکومت طاغوتی در این کشور پایان دادند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی، حرکتی برخاسته از متن مردم بود، بیان داشت: در چهار دهه اخیر نیز این مردم بودند که در همه عرصه‌ها و صحنه از انقلاب پشتیبانی و صیانت کردند.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی به حضور و پشتیبانی مردم بستگی دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بدون حضور در صحنه مردم مشروعیت خود را از دست خواهد داد.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که امروز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن ایجاد انشقاق میان مردم و حکومت اسلامی است، تصریح کرد: ایجاد فاصله میان مردم و نظام اسلامی بستری برای نفوذ و توطئه دشمنان علیه انقلاب خواهد بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیت صیانت از انقلاب و آرمان‌های نظام در برابر توطئه‌ها و شبهات دشمن است، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به این شبهات مطرح شده نیازمند تعامل و ارتباط نزدیک‌تر روحانیت با مردم است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات