۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۹۴۹۹۷
دستاوردهای 40 ساله در حوزه علمیه خراسان جنوبی(3)؛

افزایش 6 برابری طلاب در حال تحصیل مدارس علمیه خراسان جنوبی

افزایش 6 برابری طلاب در حال تحصیل مدارس علمیه خراسان جنوبی
حجت الاسلام نصیرایی گفت: تعداد طلاب در حال تحصیل در مدارس علمیه استان نسبت به ابتدای انقلاب اسلامی 6 برابر افزایش یافته است.

حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن در تلاش برای تضعیف حوزه‌های علمیه بوده است.

وی گفت: دشمنان به دنبال این هستند تا هر عاملی که سبب ثبات و ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی شده را نشانه قرار دهند و با آن مقابله کنند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: یکی از اهداف بزرگ استکبار جهانی، تخریب چهره روحانیت است و دشمنان با تخریب حوزه‌های علمیه می‌خواهند نظام اسلامی را با سراشیبی مواجه کنند.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: برخی‌ها در کشور دانسته یا ندانسته رفتارهایی را انجام می‌دهند که دشمنان خوشحال می‌شوند و از این رفتارها سوءاستفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی تعداد طلاب در حال تحصیل در مدارس علمیه استان 342 طلبه بود اما امروز تعداد طلاب در حال تحصیل در مدارس علمیه خراسان جنوبی به حدود 6 برابر افزایش یافته است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 208 طلبه جوان در مدارس علمیه استان تحصیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: همچنین تعداد اساتید و کادر آموزشی در مدارس علمیه استان بیش از 14 برابر افزایش پیدا کرده است.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: در ابتدای انقلاب اسلامی تعداد 24 نفر از اساتید و کادر آموزشی در مدارس علمیه استان فعالیت داشتند اما امروز تعداد 340 استاد و کادر آموزشی در مدارس علمیه استان فعالیت دارند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات