۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۹۴۷۶۸
امام جمعه سربیشه:

خبرنگاران مشکلات جامعه را به گوش مسؤولان برسانند

خبرنگاران مشکلات جامعه را به گوش مسؤولان برسانند
امام جمعه سربیشه گفت: خبرنگاران رسالتی پیامبرگونه دارند و باید مسائل و مشکلات جامعه را به گوش مسؤولان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی اکبر سنجری، امام جمعه سربیشه صبح امروز در دیدار اصحاب رسانه استان اظهار داشت: خبرنگاران رسالتی پیامبرگونه دارند و باید خبرنگاران مسائل و مشکلات جامعه را به گوش مسؤولان برسانند.

وی با بیان اینکه مسؤولان که رسانه‌ای باشند موفق‌تر هستند، گفت: خبرنگاران در شادی و غم‌های مردم شریک هستند و اگر این خبرنگاران نباشند کار مسؤولان ابتر است.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه زحمات بسیاری طی 40 سال در نظام اسلامی کشیده شده است، افزود: برخی از ساختمان‌های ادارات و استانداری در استان مانند کاخ است در حالی که بسیاری از مردم در مناطق محروم این استان دچار مشکلات زیادی هستند.

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه خبرنگاران باید مطالبه گری بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: دشمنان مشکلات کوچک را بزرگ جلوه می‌دهند و برای براندازی نظام اسلامی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: نباید دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و باید واقعیت‌ها را به گوش مردم برسانیم که این نیز وظیفه خبرنگاران و روحانیون و مبلغان است.

امام جمعه سربیشه خاطرنشان کرد: متاسفانه یک نرخ در بازار طی دو  هفته به سه برابر افزایش پیدا می‌کند! مردم از این مشکلات و گرانی‌ها گلایه دارند اما مسؤولان ما در خواب هستند و از وضعیت بازار و وضعیت معیشتی مردم خبر ندارند.

حجت الاسلام سنجری اظهار کرد: در حوزه گازرسانی به شهرستان، بازارچه ماهیرود و مستقر بودن ادارات اقدامات خوبی در سربیشه شده است.

وی به وضعیت اسفبار جاده بیرجند_سربیشه_نهبندان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این جاده وضعیت اسفباری دارد و در دو هفته گذشته طی یک روز هشت نفر کشته شدند اما اگر این کشته‌ها از خانواده مسؤولان می‌بودند چه می‌کردند؟

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه بهسازی جاده از پنج سال گذشته تاکنون به کندی انجام می‌شود، بیان کرد: دو کارخانه آسفالت از سربیشه تا نهبندان وجود دارد که از ظرفیت این دو کارخانه و شهرداری‌های مود، سربیشه، شوسف و نهبندان استفاده شود بسیاری از مشکلات این جاده حل خواهد شد.

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه استخر در شهرستان محلی برای وعده‌گاه مسؤولان شده که همواره این وعده‌ها را می‌شنویم، عنوان کرد: مجتمع آبرسانی سربیشه با توجه به کمبود اعتبارات دچار مشکل است و روستاهای سربیشه همچنان تشنه هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات