۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۴۷۶۰
آیت الله نوری همدانی:

هجمه دشمن در زمینه های فرهنگی و فکری متمرکز شده است| لزوم پاسخگویی به شبهات

هجمه دشمن در زمینه های فرهنگی و فکری متمرکز شده است| لزوم پاسخگویی به شبهات
حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر پاسخگویی به شبهات گفت: وقتی دشمن از راه سخت نتوانست به اهداف خود برسد بر زمینه های فکری و فرهنگی متمرکز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار اعضای شورای علمی و برنامه ریزی همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان، مناظره را یکی از راه های اثبات برتری های اسلام دانست و گفت: با گفت وگوها و مناظرات بین ادیان باید حقانیت اسلام را به جهان تبیین کرد.

وی افزود: مخالفان اسلام و شیعه به ویژه آل سعود و غرب مراکز متعددی دارند و برنامه ریزی می کنند تا اسلام ناب را بکوبند و ثمرات انقلاب اسلامی را زیر سؤال می برند، باید در برابر این هجمه ها مجهز باشیم و برتری های اسلام و انقلاب را تبیین کنیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که علمای شیعه باید مرزبانان عقاید جامعه باشند، اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که سم پاشی های دشمنان علیه اسلام ناب افکار جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: می توان در قالب مناظره هایی حقانیت و برتری اسلام ناب را به رخ همگان کشید، اسلام در موضوعات گوناگون قوی و غنی است و باید این قوت  را برای همگان تبیین کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر پاسخگویی به شبهات ابراز داشت: وقتی دشمن از راه هجمه نظامی نتوانست به اهداف خود برسد بر زمینه های فکری و فرهنگی متمرکز شده است که باید مراقبت کنیم.

وی  عنوان کرد: نظام اسلامی به عنایات الهی به وجود آمده و وظیفه داریم در همه عرصه ها از این نظام حمایت و در برابر خواسته های شوم دشمنان ایستادگی کنیم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
محمد قمین
ارسال نظرات