۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۹۴۶۵۵
آیت الله نوری همدانی:

برخی می خواهند با حاشیه سازی بر ناکارآمدی اقتصادی خود سرپوش بگذارند

برخی می خواهند با حاشیه سازی بر ناکارآمدی اقتصادی خود سرپوش بگذارند
حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از حاشیه سازی های برخی مسؤولان، تأکید کرد که برخی با حاشیه سازی می خواهند بر ناکارآمدی اقتصادی خود سرپوش بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید صبح امروز در دیدار رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد شدید از سخنان برخی مسؤولان در زیر سؤال بردن ارزش های اسلامی مانند حجاب گفت: اگر طرح این مسائل برای ایجاد حاشیه ای امن است که مردم را از ناکارآمدی اقتصادی منحرف کنید مسیر اشتباهی را در پیش گرفته اید.

وی با تأکید بر پرهیز از حاشیه سازی در شرایط امروز کشور خطاب به مسؤولان تأکید کرد: به جای طرح اینگونه مسائل به مردم خدمت کرده و معیشت و کار مردم و ازدواج جوانان را حل کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به ایام بررسی بودجه در مجلس گفت: بودجه سال آینده باید عدالت محور باشد و مشکلات مردم به ویژه اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در آن لحاظ شود تا برای جامعه ایجاد آرامش و اعتماد کند.

وی نقش مهم مجلس در پیشبرد اهداف انقلاب و حل مشکلات مردم را یادآور شد و افزود: مجلس وظایف مهمی همجون قانونگذاری و نظارت بر قانون و روند اجرای آن دارد که باید در این زمینه به صورت جدی ایفای نقش کند و حضور پررنگ تری داشته باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که نیاز امروز کشور همت و مدیریت جهادی مسؤولان است، اظهار داشت: مسؤولان همواره باید قدردان مردم بصیر ایران باشند که همیشه در هر شرایطی پشتیبان انقلاب و نظام بودند و از انقلاب و رهبری حمایت کردند.

وی ادامه داد: امروز هم این مردم انقلابی در حال تحمل سختی ها و مشکلات هستند اما دست از حمایت انقلاب بر نمی دارند، واقعا حق این مردم نیست که به دلیل برخی سوء تدبیرها اینگونه در سختی معیشتی باشند؛ بنابراین باید باوحدت و انسجام و تلاش مضاعف مسؤولان مشکلات را حل کرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کردکه مردم مشکلات و سختی ها را تحمل می کنند اما توان تحمل تبعیض ها را ندارند از این رو تبعیض ها باید از جامعه ریشه کن شود.

همچنین دراین دیدار حمیدرضا حاج بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از اقدامات مجلس در بحث بوجه و حل مشکلات مردم گزارش مبسوطی ارائه کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات