۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۹۴۵۶۱
در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

همایش بزرگ مبلغان دینی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

همایش بزرگ مبلغان دینی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
حجت الاسلام مرتضوی گفت: همایش بزرگ مبلغان دینی، ششم بهمن ماه جاری با حضور مبلغان بومی و اعزامی در شهرکرد برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سیدجعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر امسال با ایام فاطمیه دوم اظهار کرد: انقلاب اسلامی شکل گرفت تا راه و سبک زندگی فاطمی را در بین عموم مردم نهادینه و فراگیر کند.

وی با اشاره به اینکه هرساله در مناسبت‌های خاص، سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به اعزام مبلغ می‌کند، تصریح کرد: امسال نیز به مناسبت ایام فاطمیه و ایام الله دهه فجر، بیش از ۳۰۰ مبلغ دینی به مناطق شهری و روستایی استان اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر امسال با سال‌های گذشته تفاوت چشمگیری دارد، گفت: امسال در آستانه ۴۰ سالگی نظام مقدس اسلامی هستیم و این یعنی انقلاب وارد دوران پختگی و رشد و تعالی می‌شود؛ در چنین شرایطی روحانیان و مبلغان دینی نیز رسالت مهمی بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه نقش مبلغان دینی در بیان دستاورد‌های نظام اسلامی غیرقابل انکار است، افزود: باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها به خوبی برای مردم بازگو و تبیین شود تا مردم قدردان این نعمت الهی باشند و صیانت از نظام اسلامی را رسالت ذاتی خود بدانند که در این بین نقش روحانیت، نقشی اساسی و کاربردی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به برگزاری همایش مبلغان دینی این استان از سوی شورای تبلیغ اشاره کرد و ادامه داد: این همایش بزرگ، ششم بهمن ماه جاری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور چشمگیر روحانیان، مبلغان بومی و اعزامی به میزبانی هتل لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در این همایش نزدیک به ۶۰۰ مبلغ دینی حضور خواهند داشت، گفت: در این همایش از بیانات نماینده محترم، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد نیز بهره خواهیم برد.

حجت الاسلام مرتضوی، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مسؤولان هیأت‌های مذهبی، مداحان، روحانیان، مسؤولان مؤسسات قرآنی و دیگر قرآن آموزان را از دیگرفعالیت‌های برنامه ریزی شده از سوی این اداره کل در ایام دهه فجر دانست. /۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات