۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۹۳۷۵۴
در قالب تملک دارایی سرمایه‌ای صورت گرفت؛

جذب بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حوزه‌ خواهران چهارمحال و بختیاری

جذب بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای حوزه‌ خواهران چهارمحال و بختیاری
مردانی گفت: توانسته ایم بیش از ۴۰۰ میلیلون تومان اعتبار در قالب تملک دارایی سرمایه‌ای در سال جاری جذب کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مهدی مردانی، معاون مالی و اداری مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری کارکنان این مدیریت، با اشاره به اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای مدیریت حوزه علمیه خواهران در سال جاری گفت: به لطف الهی توانستیم همه اعتبارات خود را جذب کنیم.

مردانی با اشاره به اینکه توانسته ایم بیش از ۴۰۰ میلیلون تومان اعتبار در قالب تملک دارایی سرمایه‌ای در سال جاری جذب کنیم، خاطرنشان کرد: این اعتبارات برای ساخت و ساز و امور عمرانی هزینه خواهد شد.

وی با انتقاد از کاهش بودجه حوزه‌های علمیه خواهران در سال جاری از سوی دولت، اظهار کرد: متأسفانه بودجه حوزه‌های علمیه در زمینه‌های مختلف برای سال جاری ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

معاون مالی و اداری مدیریت حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید حمایت از مراکز دینی جزء اولویت‌های دولتمردان باشد، ادامه داد: اگرچه حوزه‌های علمیه وابسته به دولت‌ها نیستند، اما دولت ما اسلامی است و باید کمک به حوزه‌های علمیه را رسالت ذاتی خود بداند.

این مقام مسؤول با اشاره به پروژه‌های عمرانی این مدیریت در سال جاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ساختمان جدید مدیریت استان از پیمانکار تحویل موقت شده است که ان شاءالله به صورت رسمی در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مردانی با بیان اینکه در حال حاضر خاکبرداری محوطه این ساختمان در حال انجام است، گفت: تاکنون با همکاری سازمان همیاری شهرداری ها، بیش از ۱۵۰۰ کامیون خاک از محوطه ساختمان به صورت کاملا رایگان خارج شده است که در جای خود بی سابقه است.

وی همچنین به پروژه عمرانی مدرسه ریحانه الرسول شهر شلمزار اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های مدیریت استان یک ساختمان نیمه تمام با متراژ قابل قبول از سوی امام جمعه و مردم به این مدیریت واگذار شد تا ان شاءالله پس از تکمیل در اختیار مدرسه شلمزار قرار گیرد./۹۴۵۷/پ310/ب1
ارسال نظرات