۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۹۴۴۰۵
حجت الاسلام دانشی خبر داد؛

احداث 9 مصلای نماز جمعه در لرستان

احداث 9 مصلای نماز جمعه در لرستان
مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان از اقامه 18 نماز جمعه خبر داد و گفت: پنج نماز جمعه در مصلا برگزار می شود و 9 مصلا در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام اصغر دانشی، مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در استان لرستان 18 نماز جمعه اقامه می شود.

وی با بیان اینکه از مجموع ۱۸ نماز جمعه، پنج مورد در مصلاهای نماز جمعه اقامه می شوند، افزود: احداث 9 مصلای نماز جمعه در لرستان در دستور کار قرار دارد.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه اعضای ستادهای نماز جمعه استان بین ۷۵۰ تا ۸۰۰ نفر است، خاطرنشان کرد: ۴۵ تا ۵۰ درصد اعضای ستادهای نماز جمعه استان جوان هستند.

حجت الاسلام دانشی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی این مصلاهای نماز جمعه در سطح شهرستان ها متفاوت است، ادامه داد: برای تکمیل این مصلاها باید اعتبارات لازم تأمین شود.

وی بر ضرورت حمایت دولت و مشارکت مردم در راستای تکمیل پروژه های مصلای نماز جمعه در استان تأکید کرد و گفت: در این زمینه پیگیری لازم صورت می گیرد.

مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان از تشکیل کمیته املاک و ابنیه مربوط به مصلاها خبر داد و افزود: چگونگی وضعیت مصلاهای نماز جمعه استان نیز به این کمیته و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منتقل شده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات