۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۹۴۳۲۴
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

جبهه مقاومت بر آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروز شد

جبهه مقاومت بر آمریکا و رژیم صهیونیستی پیروز شد
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با جبهه مقاومت را ندارد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در نشست ائمه جماعت و مسؤولان مساجد مناطق جنوب شهر صور این کشور خروج آمریکا از سوریه را خفت بار توصیف کرد و گفت: کشورهای عربی و برخی از مردم لبنان باید به خوبی بدانند که آمریکا همان کشوریست که بارها در گذشته و حال پشت آن ها را خالی کرده است و در آینده نیز شاهد این مطلب خواهند بود.

وی افزود: از هم‎پیمانان خود به عنوان آخرین برگ برنده خود استفاده می کند تا بتواند با ایران بر سر سوریه به توافق برسد و آنچه که از طریق نظامی نتوانست به آن دست یابد را از طریق مذاکره به دست آورد.

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، عقل برخی از کشورهای عربی را عقیم و ناقص توصیف کرد و اظهار داشت: این عقل ناقص برخی از کشورهای عربی موجب شده است که نفهمند که آمریکا بارها آن ها را رها ساخته است و اکنون نیز برای چهارمین و پنجمین مرتبه درپی فروختن کشورهای عربی است ولی متاسفانه هنوز آن ها به آمریکا دل بسته اند و در حقیقت ایالات متحده به آن ها می خندد، همان طور که در گذشته به کشورهای عربی خندید و آنان را به تمسخر گرفت.

وی با بیان اینکه آمریکا برای اولین بار نیست که نشست های بین المللی برای مقابله با محور مقاومت برگزار می شود و خاطرنشان کرد: آمریکا در سال 1982 میلادی با همه تجهیزات خود به همراه رژیم اشغالگر صهیونیستی سخن از تغییر در منطقه به زبان می آورد اما همه آنان ناکام ماندند و نتوانستند مقاومت را از مسیر اصلی خود منحرف سازند و جبهه مقاومت با شهدا و مجاهدان خود بر آنان پیروز شدند.

وی تاکید کرد که آمریکا در سال 1996 میلادی در شرم الشیخ همه کشورهای اروپایی و عربی را برای توقف مسیر جبهه مقاومت بسیج کرد، اما نتوانست به اهداف شوم خود دست پیدا کند./994/ب901/ف

ارسال نظرات