۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۹۴۱۰۰
امام جمعه کرمان:

آمریکا به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است

آمریکا به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به نفوذ آمریکا به کشورهای اسلامی، گفت: آمریکا به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع)، گفت: دوری از گناه انسان را از فتنه‌های آخرالزمان دور می‌کند.

وی افزود: رفتار و کردار نشانه شخصیت انسان‌ها در دنیا شمرده می‌شود و انسانی می‌تواند در دنیا و آخرت موفق باشد که از گناه دوری کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با توجه به این که در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم، ابراز داشت: دفاع از اسلام مهم‌ترین وظیفه مردم شناخته می‌شود.

امام جمعه کرمان اظهار داشت: حضرت فاطمه بهترین الگو برای زنان و مردان جامعه بوده تا بتوانند زندگی خوبی را برای خود داشته باشند.

وی با اشاره به این که ولایت مداری حضرت زهرا را انسان‌ها یاد بگیرند، خاطرنشان کرد: سیاست مداری را از حضرت زهرا باید یاد گرفت، زیرا با دفاع از ولایت و امیرالمومنین ولایت مداری خود را نشان داد.

استاد حوزه علمیه کرمان با بیان این که انقلاب اسلامی دشمنان را در منطقه مایوس کرده است، بیان داشت: امام خمینی (ره) در عمل توانست طاغوت و استکبار را از کشور دور کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به نفوذ آمریکا در کشور‌های اسلامی، اظهار داشت: دشمنی آمریکا برای کشور ایران هنوز ادامه دارد و تاریخ نشان داده که آمریکا بی اعتماد‌ترین کشور درجهان است.

وی با اشاره به این که مذاکره با آمریکا برای کشور فایده‌ای ندارد، تصریح کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند با مذاکره، دشمنی آمریکا با ما تمام می‌شود، اما باید بدانند که دشمنی آمریکا یک دشمنی عمیق و ریشه‌دار است و با این حرف‌ها تمام نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ابراز داشت: دولت آمریکا دلسوزی برای کشوری ندارد و کشور‌های مسلمان باید بدانند که آمریکا فقط به فکر منافع خود است.

امام جمعه کرمان با اشاره به این که آمریکا به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است، گفت: هدف آمریکا در منطقه این است که دین اسلام ایران را نابود کند.

وی در پایان با بیان این که کشور‌های منطقه باید از آمریکا دوری کنند، ابراز کرد: منطقه خاورمیانه زمانی می‌تواند آمریکا را از خود دور کنند که اتحاد داشته باشند./۹۷۰۷/پ202/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات