۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۵۹۳۷۹۲
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

ساخت گنبد اباعبدالله تجلی ارادت مردم کرمان به امام حسین است

ساخت گنبد اباعبدالله تجلی ارادت مردم کرمان به امام حسین است
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: ساخت گنبد اباعبدالله(ع) تجلی عشق و ارادت مردم کرمان به ساحت مقدس امام حسین(ع) است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری ظهر امروز در بازدید از گنبد در حال ساخت حرم امام حسین (ع) در کرمان اظهار داشت: در اینجا تجلی عشق و ارادت مردم کرمان به ساحت مقدس امام حسین (ع) وجود دارد.

وی با بیان اینکه دفعه دوم است که از گنبد در حال ساخت حضرت اباعبدالله (ع) بازدید می‌کنم گفت: همت کرمانی‌ها در ساخت گنبد جدید امام حسین (ع) هم در کرمان و هم در کربلا جای تقدیر دارد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه کار بزرگی با یک مهندسی دقیق و عالی در حال انجام است افزود: گنبد نماد ویژه حرم مطهر امام حسین (ع) است و ساخت نماد ویژه حرم حسینی روزی کرمانی‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در بازدیدی که از کربلا داشتم بسیار کار خوبی انجام شده است عنوان کرد: اینکه همزمان با زیارت مردم، کار ساخت و ساز هم انجام می‌شود بسیار ارزشمند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با اشاره به اینکه این کار کاملا مهندسی و کارشناسی شده است افزود: باعث افتخار ملت ایران است که در حرم اباعبدالله الحسین (ع) کار‌های عمرانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که هر چه سریع‌تر کار ترفیع گنبد امام حسین (ع) به اتمام برسد گفت: کرمانی‌ها در این زمینه نقش مهمی برعهده دارند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با یادآوری اینکه در ایام عملیات کربلای پنج هستیم افزود: لشکر ۴۱ ثارالله کرمان در زمان جنگ به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی اقدامات مهمی داشتند و کرمانی‌ها همیشه افتخارآفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه عملیات کربلای ۵ کار سخت و پیچیده‌ای بود که رزمندگان کرمانی نیز در آن حضور موثری داشتند خاطرنشان کرد: سردار حاج قاسم و رزمندگان کرمانی بخشی از این عملیات را بر عهده داشتند که بسیار سخت و پیچیده بود./۹۷۰۷/د102/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات