۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۵۹۳۹۷۳
رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا:

برخی در جامعه دروغ و حرف‌های دشمن شادکن می‌زنند

برخی در جامعه دروغ و حرف‌های دشمن شادکن می‌زنند
رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا گفت: برخی از انسان‌ها حرف‌های دشمن شادکن را می‌زنند و دروغ‌های شاخ دار و وعده‌های نشدنی و مردم فریب کن می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن تقی لو، رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا ظهر امروز در همایش فرهیختگان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: جوانان اقصی نقاط کشور در دوران دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا دشمنان یک وجب از خاک میهن را تصرف نکنند.

وی با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران چهل سال در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اقتصادی در برابر دشمنان نبرد کردند، گفت: برخی از افراد در کشور از کاه، کوه می‌سازند و نسخه‌های اربابان خود را در جامعه پیاده می‌کنند.

رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا افزود: عزت، استقلال، شرف و دیانت از دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی تمام جهانیان را بهت زده کرد.

حجت الاسلام تقی لو با بیان اینکه نباید تصور کنیم که دشمن دست از دشمنی خود برداشته است، تصریح کرد: اسلام و انقلاب هیچگاه از دشمن روبرو آسیب ندیده بلکه بیشتر از درون و دوستان نا اهل خود آسیب می‌بیند.

وی ادامه داد: برخی از انسان‌ها در جامعه، طبیعت مسموم‌کننده‌ای دارند و به دنبال جوسازی و دلسرد کردن مردم هستند و اخلاق را زیر پا می‌گذارند، برخی از انسان‌ها نیز سر به راه‌ها هستند و به ظاهر خوش قلب و به فکر نیازمندی‌های خود هستند.

رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه برخی از انسان‌ها الهام بخش‌ها هستند، خاطرنشان کرد: این نوع از انسان‌ها نیز همیشه پیش قدم، قوی، نترس، در صحنه و بسیجی هستند.

حجت الاسلام تقی لو با بیان اینکه دلدادگان به سمت غرب در عرصه‌های مختلف ظاهر می‌شوند و منفی بازی و منفی گویی می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای خوش باور نیز با غربی‌ها هم صدا شدند و ارزش‌های نظام را زیر سوال می‌برند.

وی افزود: برخی از انسان‌ها حرف‌های دشمن شادکن را می‌زنند و دروغ‌های شاخ دار و وعده‌های نشدنی و مردم فریب کن می‌دهند که انسان‌های ساده لوح می‌پذیرند.

رییس عقیدتی سیاسی یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه دشمنان با اعتراضات مردم بازی می‌کنند، گفت: مردم با بصیرت و تحلیل‌گر هستند هرگز برخی از دروغ‌های شاخ دار را باور نمی‌کنند.

حجت الاسلام تقی لو عنوان کرد: برخی بر این باور هستند که برای حل مشکلات اقتصادی باید سیاست خارجی را تغییر داد و می‌گویند سیاست خارجی ما با غرب و اروپا مشکل دارد و باید ارتباط برقرار کنند اما ارتباط برقرار کردن با اروپا و غرب به چه قیمتی؟

وی با بیان اینکه امروز سردار سلیمانی‌ها خار چشم دشمنان هستند، بیان کرد: هر کسی به هر نحوی که شده باید از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کند و ارزش‌ها به صورت گفتمان درآورد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات