۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۵۹۳۸۸۷
اللؤلؤة گزارش داد:

سرسپردگی رژیم آل خلیفه، بحرین را وارد جنگ‌های منطقه‌ای کرده است

سرسپردگی رژیم آل خلیفه، بحرین را وارد جنگ‌های منطقه‌ای کرده است
یک وب‌سایت خبری با اشاره به سرسپردگی حاکمان بحرینی در طول دوره معاصر نوشت: آل‌خلیفه حاضر شده است به ضرر ملت بحرین در جنگ‌های منطقه ای نیز مشارکت کند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، وب‌سایت خبری «اللؤلؤة» طی گزارشی به سرسپردگی رژیم های حاکم  بر بحرین طی دوره معاصر پرداخت.

در این گزارش آمده است: رژیم های بحرین همواره چه در زمان استعمار و چه در دوره بعد از آن رژیم های سرسپرده ای بوده اند.

این وب‌سایت خبری به عنوان نمونه به رژیم فعلی بحرین اشاره کرد که آل خلیفه سردمداری آن را بر عهده دارد؛ رژیمی که در تصمیم گیری ها حتی در مواضعی که در توییتر اتخاذ می کند، اختیاری از خود ندارد.

آل خلیفه همواره از سیاست های دیکته شده تبعیت می کند و حتی حاضر شده است منافع ملی و مصلحت ملت بحرین را قربانی جنگ های منطقه ای کند که سودی به حال این کشور نداشته اشت.

گفتنی است که مواضع دیپلماتیک بحرین که وزیر خارجه این کشور عمدتا از طریق توییتر اعلام می کند، در خدمت منافع صهیونیست ها و همسو با سیاست های جنگ طلبانه رژیم سعودی در منطقه است.

بسیاری از تحلیلگران عرب، رژیم بحرین را رژیم «ریتوییت» می دانند و در مواقعی نه تنها اختیار توییت کردن مواضع همسو با مواضع دشمنان ملت های عربی و اسلامی را ندارد، بلکه به ریتوییت این مواضع بسنده می کند./983/ب902/ف

ارسال نظرات