۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۹۳۷۴۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بشر همواره در مبارزه حق با باطل مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد

بشر همواره در مبارزه حق با باطل مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه بشر همواره در مبارزه حق با باطل مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد، گفت: کربلای معلی سنبل تمام وقایع تاریخی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در جمع روحانیان مبلغ اعزامی به راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور تنها یک زیارت و مسافرت نیست بلکه این سفر یک اقدام مقدسی است که پیام‌های مهمی دارد.

وی گفت: این پیام‌ها باید در آن تحلیل صحیح و بصیرت کافی وجود داشته باشد و این انتقال پیام جبهه به مخاطبان سرمایه‌های بسیاری نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: برای انتقال درست پیام به مخاطبان باید از جبهه نظامی، اطلاعات منطقه و در آمار و ارقام آگاهی کافی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: اینگونه انتقال پیام‌ها تنها مربوط به جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس نیست بلکه مربوط به طول تاریخ است.

وی با بیان اینکه زمانی در رسالت انتقال پیام موفق هستیم که جان و روح مطلب از نظر حقیقت و معنویت بیان شود، ادامه داد: در واقعه کربلا نیز سختی‌های بسیاری وجود داشته و از جان، مال و خون بهترین بندگان خدا سرمایه‌گذاری شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: زمانی که حضرت زینب(س) پیام عاشورا را به مخاطبان رساند عرصه بر یزیدیان تنگ شد که به ناچار اجازه سوگواری امام حسین(ع) صادر شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه بشر همواره در مبارزه حق با باطل مورد آزمایش الهی قرار می‌گیرد، اظهار کرد: همچنین کربلای معلی سنبل تمام وقایع تاریخی است.

وی افزود: روحانیان و راویان در کاروان‌های راهیان نور به گونه‌ای انجام وظیفه کنند و حرف بزنند که گویا جبهه را دیده‌اند چرا که تا خود مشتعل نشوند نمی‌توانند اشتعال ایجاد کنند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات