۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۹۳۵۸۹
رییس کمیسیون اصل نود:

برای عملکرد برخی مدیران، دستاوردهای نظام را زیر سوال نبریم

برای عملکرد برخی مدیران، دستاوردهای نظام را زیر سوال نبریم
رییس کمیسیون اصل ۹۰ با اشاره به اینکه هزاران مدیر خدوم در کشور وجود دارد، گفت: جرم ۵ مدیر موجب آن نشود که دستاروردهای نظام را نادیده بگیریم.

به گزارش خبرگزاری رسا، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ و نمایندهٔ مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در جلسهٔ بررسی مشکلات پیرامون بخش مرکزی البرز که صبح امروز در سالن جلسات بخشداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه ما همیشه نسبت به نظام جمهوری اسلامی قسمت خالی لیوان را می‌بینیم مطرح کردن مشکلات ایرادی ندارد اما طوری نشود که ما هم باور کنیم نظام جمهوری اسلامی هیچ کاری نکرده است.

وی افزود: قبل از انقلاب روستاهایی که در ۲ تا ۳ کیلومتری قزوین قرار داشتند از نعمت برق بی‌بهره بودند و این در حالی است اکنون این مشکلات وجود ندارد.

محمدی خاطرنشان کرد: درزمینهٔ فضاهای درمانی، ورزشی، دانش هسته‌ای، ماهواره‌ای و بسیاری دیگر از فضاها ما پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: ما ۷ هزار برابر بیشتر از آنچه در طول تاریخ کشور خدمات ارائه‌شده پس از انقلاب خدمات داده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما هزاران‌مدیر خدوم ‌در کشور داریم که ممکن است از این هزاران مدیر ۵ مدیر مرتکب جرم شوند نباید به دلیل جرم تعداد محدودی زحمات تمامی آن‌ها را نادیده بگیریم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدیران ما با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند و واقعاً کار انجام می‌دهیم بیاید نسبت به‌نظام و دستاوردهای آن ظلم‌ نکنیم چرا که دستاوردهای نظام ارزشمند بوده است.

محمدی تأکید کرد: مشکلات بیمارستان رحیمیان در دست اقدام است و جلساتی منعقد شده و به دنبال آن هستیم به نتیجه‌ای مطلوب و منطقی برسیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در حال حاضر ردیف بودجهٔ جدیدی نمی‌دهند اما به هر شکلی که بود تصفیه‌خانهٔ شریف‌آباد را گنجاندیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات