۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۹۳۳۱۸

رییس حزب جنبش مردمی پاکستان خواستار فیلترینگ سایت‎ھای غیر اخلاقی شد

رییس حزب جنبش مردمی پاکستان خواستار فیلترینگ سایت‎ھای غیر اخلاقی شد
رییس حزب جنبش مردمی پاکستان در سخنانی خواستار تولید نرم افزار برای تعطیلی و فیلترینگ سایت ھای ترویج دھنده فحشا در جھان شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، طاھر القادری رییس حزب جنبش مردمی پاکستان، در آستانه سالگرد مرگ زینب، دختری که پس از تجاوز جنسی به دست زانی بخاطر خفگی جان خود را از دست داد، خواستار تولید نرم افزار برای تعطیلی و فیلترینگ سایت ھای ترویج دھنده فحشا در جھان شد.

قادری در گفت وگو خبری خود خطاب به نخست وزیر پاکستان گفت: عمران خان ۱۰ ژانویه را یوم زینب اعلام کند تا برای نجات دختران کم سن و سال بیشتر تلاش شود.

وی خواستار تولید نرم افزار برای تعطیلی و فیلترینگ سایت ھای ترویج دھنده فحشا در جھان شد افزود: سایت ھای اشاعه فحشا بیشترین عامل جنایت ھای جنسی وغیره در جھان اند.

رییس حزب جنبش مردمی پاکستان تاکید کرد: طبق گزارش بی بی سی در پنج سال گذشته 17 ھزار تجاوز جنسی بر دختران کم سن صورت گرفته است، اما دولت 4 ھزار اعلام می کند که خودش آمار بزرگی است.

یاد آوری می شود که زینب ۶ ساله در ۴ ژانویه ۲۰۱۸ میلادی زمانی که برای درس قران رفته بود از سوی فردی بنام عمران علی ارشد ربوده شد و چند روز بعد جنازه وی در آشغال پیدا شد، پس از کالبد شکافی بر جنازه وی و انجام عملیات تست دی این ای روی فرد مذکوره معلوم شد که او پس از تجاوز جنسی زینب را کشته است./۹۸۸/ب902/ف

ارسال نظرات