۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۹۲۳۹۵
مدیر مدرسه علمیه امام صادق پاکدشت:

انقلاب اسلامی در ۹ دی بیمه شد

انقلاب اسلامی در ۹ دی بیمه شد
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) پاکدشت گفت: اگر ۹ دی نبود؛ مردم ایران الان مثل مردم یمن و برخی کشور‌های همجوار امنیت نداشتند.

حجت الاسلام هادی مهرابی مدیر مدرسه امام صادق (ع) شهرستان پاکدشت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره لزوم گرامیداشت دهه بصیرت، گفت: طبق آیات قرآن ۹ دی و هر روزی که مردم برای اسلام و دفاع از جمهوری اسلامی خروج کنند یوم الله نام دارد و فتنه گران و غربی‌ها باید بدانند مردم ایران پایبند به نظام، انقلاب اسلامی و رهبری هستند و هر کس بخواهد نیتی سوء داشته باشد با عکسل العملی شبیه ۹دی مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ دی سبب شد تا فتنه گر بداند که مردم ما شاید در مضیقه باشند، ولی از نظام اسلامی و رهبری دست بر نمی‌دارند و پا پس نمی‌کشند، افزود: یقیناً اگر ۹ دی نبود الان ملت ایران مثل مردم یمن، عراق و سایر کشور‌های همجوار امنیت نداشتند و مردم چشم به دست غربی‌ها بودند.

کشور در ۹ دی بیمه شد

استاد حوزه با ابراز اینکه این حماسه بی نظیر کشور را مجدداً بیمه کرد، اظهار داشت: این حماسه سبب شد تا بیگانگان و نیروی‌های فاسد داخلی دیگر جرأت نداشته باشند و به فکر ضربه زدن به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند.

حجت الاسلام مهرابی با تصریح اینکه هدف دشمن در فتنه ۸۸ یقیناً براندازی نظام بود، اضافه کرد: در سال ۸۸ نقش اصلی را بیگانگان با کمک نیروی‌های خودی و دست نشانده داشتند که خوشبختانه خائنان به نظام مقدس اسلامی جواب دندان شکنی را در ۹ دی گرفتند و این فتنه با وجود مقام معظم رهبری و مردم فهیم ایران در هم شکسته شد.

مدیر مدرسه علمیه امام ضادق(ع) پاکدشت در پایان مطرح کرد: مردم ما همانطور که فهیم بودن خودشان را در نهم دی ماه نشان دادند در انتخاب‌های خود نیز باید هوشیار باشند، چرا که حضور برخی از فتنه گران در مسؤولیت‌های کشور خوشایند نیست و از این موضوع باید احساس خطر کرد./۸۰۴/ت310/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات